robbi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei. Har notert noe ned i notater på diamonden min og videre sendt dette på mail, men klarer ikke og lese pwi filer på pcen. Noen som vet hvordan dette er mulig og få til?? Har prøvd og få dette til i mer eller mindre to uker nå. Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 All hjelp du trenger Lenke til kommentar
robbi Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 All hjelp du trenger Hei. Hvordan virker dette da?? RegistryBooster er det dette programmet du mener?? Dette kjører bare en scan uten at det skjer så mye. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hint: Scroll litt ned. Lenke til kommentar
robbi Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Hint: Scroll litt ned. Scrolle ned i RegistryBooster??? Skjønner ikke en lyd her. Lenke til kommentar
robbi Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 På nettsiden. Du mener det kan åpnes med disse: Microsoft Word or Works Microsoft Office OneNote ??? Lenke til kommentar
robbi Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 På nettsiden. Du mener det kan åpnes med disse: Microsoft Word or Works Microsoft Office OneNote ??? Når jeg bruker Wordpad kommer det bare masse bokstaver og tegn på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå