rogero Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Etter installasjon av IIS-internett informasjons server i win_xp, skal man ikke da skulle kunne logge direkte på serveren gjennom å henvise til ip-adressen? Jeg får fram loginn boksen men får ikke logget på med mitt brukernavn og passord. Server service er startet og får full tillgang til wwwroot filene. Og hvordan er det med registrering av dns adrrese? Takk for gode svar forrige gang. Det var faktisk ikke verre en en sliten usb driver som laget mye jævelskap mange takk for hjelp Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Etter installasjon av IIS-internett informasjons server i win_xp, skal man ikke da skulle kunne logge direkte på serveren gjennom å henvise til ip-adressen? Jeg får fram loginn boksen men får ikke logget på med mitt brukernavn og passord. Server service er startet og får full tillgang til wwwroot filene. Og hvordan er det med registrering av dns adrrese? Takk for gode svar forrige gang. Det var faktisk ikke verre en en sliten usb driver som laget mye jævelskap mange takk for hjelp Hvis "logge på serveren" er å besøke hjemmeside området så skal det virke med en gang ja... (Hvis serveren er startet.) Du kan administrere hvem som skal ha tilgang til siden (f.eks. anonymous) i oppsettet. Som administrator så skal du kunne bruke ditt vanlige passord/brukernavn, hvis du ikke har spesifisert noe annet... Registering av DNS ? Registrer deg på www.no-ip.com så får du en minside.no-ip.com -adresse. IIS-light som er i XP har vel meget redusert besøksgrense hvis jeg ikke husker feil.... 5 stk eller.no (om gangen) Lenke til kommentar
rogero Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 his object on the RomPager server is protected. Denne beskjeden får jeg når jeg skriver inn bruker/passord. Lenke til kommentar
rogero Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 det var router`n min som sperret for port 80 og 21 Så nå er det i orden. Takk allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå