einaros Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tatt med Canon EOS 50D + Canon 16-35mm f/2.8L II ISO 100 f/13.0 30 sek Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Synes eksponeringen er fin, i alle fall på himmelen m.m., men kanskje lysene fra bilene ble i det lyseste laget. Dessuten kunne jeg godt ha vært foruten de fotsporene i snøen, som trakk alt for mye oppmerksomhet. Men som helhetsfølelse, greit gjennomført men skjønnhetsfeil Lenke til kommentar
laurell Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vakkert bilde, fin balanse mellom lys fra himmelen og resten. Men som heggstad sier, de fotsporene tiltrekker meg veldig, litt fotoshop kan fikse det. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Er nok enig i den, men jeg vet ikke helt om jeg vil 'shoppe det i stand på annet vis. Bedre å huske det til neste gang jeg stresser med bilde i snø Var egentlig et annet motiv jeg var ute etter, så det ble en småforhastet vinkelendring og langeksponering.. C'est la vie. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå