-Zoso- Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Ja hei hå nå er det jul igjen og jeg har fortsatt plager i min høyre skulder. Det hele startet for ca 4-5 uker siden. Skulle ta nedtrekk i helkroppsprogrammet jeg hadde holdt på med i 5-6 uker da jeg plutselig kjente at jeg på en måte vrei skulderen min feil. I ettertid ser jeg at jeg hadde varmet opp for dårlig og at jeg var vel optimistisk, men var litt i noe pain no gain hjørnet, hehe Anyways, fikk veldig vondt i høyre skulderen og avsluttet styrkeøkten. Gav op pstyrketrening og kjørte kun kardio i et par uker. Nå har jeg gått over 2 uker uten nesten å belaste skulderen noe (med unntak av noen småløft ifht. flytting av ting) men kjenner fortsatt smerter under belastning. Har noen noe idè om hva som er galt? Det gjør ikke fryktelig vondt nå, men kjenner det gjør vondt når jeg belaster den. Er dette en seneskade eller har jeg ødelagt skuldermuskelen? noen med samme erfaring.. What to do?!! (poster dette her fordi denne delen av forumet virker som har litt mer kompetanse/kjennskap en den generelle helsedelen9 Endret 25. desember 2008 av -Zoso- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vel, har faktisk nøyaktig samme problemet selv for øyeblikket, og det er ingen spøk. Eneste tipset jeg helt sikkert kan gi er at du ikke må ignorere det, det kan være veldig alvorlig, eller bare en liten bagatell. Jeg tar en 2 ukers pause fra trening nå, og skal se når jeg kommer tilbake om smerten er der enda, er den det så skal jeg kontakte kiropraktor. Husk at skulderen inneholder hele 21 muskler, og jævlig mange sener og ledd. Så og si over internet hva diagnosen er, er veldig vanskelig. (det kan faktisk være veldig vanskelig selv hos leger/kiropraktorer) Så mitt råd til deg er å kontakte noen fortest mulig, helst noen med mer peiling enn fastlegen din. Før du vet ordet av det kan du ha gjort skader som kanskje tar år å reparere. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 aight, shall do.. takk for tipset!! Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 JEG tipper på senestrekk... jeg var for optimistisk på min maskin, fremtrekk...klarte løftene, men etter ca. 2 - 4 uker, så kjente jeg at det strakk skikkelig ved skuldra ved knokkelfestet. ganske klart hva som var feil bra at det var min siste trening før juleferien^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå