Fulgu Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dokumentar om Annie Leibovitz 21:45 på NRK2 Ikke god forumskikk, men tar sjangsen på å poste her så flest mulig får den med seg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ser det - men samtidig er det Poirot på NRK 1. Og mor bestemmer ... Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ser det - men samtidig er det Poirot på NRK 1. Og mor bestemmer ...Tom Greit med recorder da..... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Greit med recorder da..... RandiA Ikke når man ikke har kabel, kun har en dekoder. Tom Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ser det - men samtidig er det Poirot på NRK 1. Og mor bestemmer ... Tom nett-tv Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Takk for notisen. Setter filmen på pause tenker jeg. Hun brukte Leica en stund ja. Endret 25. desember 2008 av gorpium Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ikke verst den, så takk for tipset. Leica har nok spilt en relativt liten rolle i hennes karriere. Det er nok Mamiya som må få æren for å ha festet hennes viktigste visjoner til film. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Så at det ble brukt veldig mye Mamiya ja, men de litt mer intime stundene så det ut som Leica M var i hendene hennes. Uff.. skulle ønske jeg kunne ha Leica, Hasselblad, Canon og Mamiya i min sekk. Lenke til kommentar
gorida Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Så at det ble brukt veldig mye Mamiya ja, men de litt mer intime stundene så det ut som Leica M var i hendene hennes. Uff.. skulle ønske jeg kunne ha Leica, Hasselblad, Canon og Mamiya i min sekk. hvem skulle ikke det . en annen dokumentaren som jeg likte utrolig godt var 'What Remains: The Life and Work of Sally Mann': http://www.youtube.com/watch?v=qZ4PftQZqo0 . anbefales. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg må uttrykke min skuffelse over å ikke se denne tråden før nå... missa dokumentaren jeg da... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Flittige søk gir deg den uansett, jimdidr.. Bra dokumentar, dog.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå