Kamikazesmurf Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Når jeg prøver å slå på PS3'en min, piper den 3 ganger raskt, og blinker rødt... Må bort på selve konsollen og slå den av for at den skal slutte å blinke. Regner med at dette ikke er noe godt tegn, men er det noe jeg kan gjøre? Akkurat fått Fallout 3 i julegave, så det passet liksom litt dårlig. 360'en min er også på ufrivillig ferie, så det kan kanskje være noe smittsomt Har vært plaget med at den har fryst et par ganger mens jeg spillte Fallout, men aldri noe før nå. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://letmegooglethatforyou.com/?q=ps3+be...ree+times+blink Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hahahahaha... ...hahaha Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 http://letmegooglethatforyou.com/?q=ps3+be...ree+times+blink Morroklumpen..... (Men den var stilig den der. Skal huske den til en annen gang) Prøvde selvfølgelig google og venner først, men etter å ha lest en masse forskjellig BS var jeg sannelig ikke mye klokere. Noen sier det er harddsikfeil, andre sier det er BluRay-spilleren, noen mener det er strømkabelen, og atter andre igjen sier det er varmeproblemer... Grunnen til at jeg spurte her er at innimellom alle fjortisene som er ute etter å gjøre et billig poeng, er det faktisk en eller annen med litt peiling. Hadde håpet på et greit svar fram til at kundeservice hos enten Nordisk Film eller Komplett våkner opp fra juledvale. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Cluet er at vi ikke aner hva som er galt, når vi har fått den informasjonen du har gitt. Selvfølgelig er det ikke lett for deg å gi mer informasjon, det skjønner jeg, men kan ikke gjøre mer enn å svare på de symptomene jeg har fått. Hvis ingenting andre har gjort, virker, er det nok bare å få den tilreperasjon. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Du kan forsøke å ta inn og ut harddisken. Eventuelt en hard reset(se google). Men en hard reset sletter vel alt.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 En kompis av meg hadde samme problemet, så jeg kjørte fan testen som man altså vistnok ikke skal bruke. Men da virket den plutselig igjen, kan vere snakk om tilfeldigheter da! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 En kompis av meg hadde samme problemet, så jeg kjørte fan testen som man altså vistnok ikke skal bruke. Men da virket den plutselig igjen, kan vere snakk om tilfeldigheter da! Får ikke kjørt den engang, men jeg lurer på om det kan være noe i det med feil på BluRay-spilleren.... Kommer en rar "klikkelyd" fra den like før maskinen går i vranglås. Er vel ikke annet å gjøre enn å få et referansenummer og sende den inn på mandagen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hard reset? Sender du den inn mister du vel alt av savegames uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå