Dott^ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Heisann, har nå et headsett fra koss som har mista efekten sin, tror det er noe med pluggen som har skjert seg. Skal nå gå til innkjøp av nye ørepropper, og da har jeg sett litt på disse: Skullcandy Smokin' Skullcandy Smokin' med lyddimmer Skullcandy Full Metal Earbud Noen tips, vil da ha noen ørepropper med bra plugg, sånn at det ikke skurrer, eller mister litt av lyden. Max pris er ca 400kr. Tusen takk for alle tips! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dei du nevner er ikkje gode. Kjøp for eksempel desse: https://prisguiden.no/product.php?productId=40752 Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 er det veldig bra, er det bra kontakt? hva med bassen og passformen i øret, hvordan er det? er de det samme som disse?: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=32662...led#ProductTabs Tusen takk for svar Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, de er helt like.. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, de er helt like.. ok, takk. Men hva med pluggen, bassen og passformen? Er det bra? Er det noe slags garanti på det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Det er av dei betre settene på bass av det eg har høyrt. Sit veldig godt i øyret, av dei betre der og faktisk, dett ikkje ut så lett. Pluggen er heilt grei, som alle andre, har ikkje hatt noko problemer med den så langt. det er 2 års garanti på dei. Endret 25. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har Sennheiser CX300 og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fekk CX300 til jul, litt misfornøyd hittil. For mykje bass, men skal gje dei ein sjangse til etter litt innspeling. Anbefaler å kjøpe på nett, kan spare litt penger, men ver obs på kopier. Kjøpte mine på Ebay, betalte vel 260 kr totalt. Endret 25. desember 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har Sennheiser CX300 og er kjempefornøyd. ok, takk for svaret, spørs om jeg går for de da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå