Evil-Duck Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Heisann , har det store problemet at jeg ikke får til å streame musikken som ligger på serveren fra itunes. har prøvd å lakt det inn på itunes men programet bare låser seg hver gang (ja , jeg har prøvd å ventet , faktisk 4 timer) , Ellers har jeg prøvd mozilla sin Songbird som jeg fikke lakt inn musikken på , men det tar rundt 5 minutter å starte opp , rundt 3 minutter å starte å spille av en song , å rundt 5 minutter å bytte sang , så det funker dårlig i windows Funker Madia Monkey ypperlig til dette ! men det eksisterer altså ikke til mac :/ noen so vet om noen andre programer som kan brukes ? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hvordan deles musikken fra serveren(samba?)? Hvilken tilkobling brukes(wlan/lan)? Hvordan legges musikken til iTunes? Jeg har vanskeligheter å forestille meg hvordan ting ikke skal fungere om det er satt opp skikkelig. Jeg strømmer musikk uten problemer. 5300 sanger i biblioteket til Songbird, over WLAN og Samba på Linux-serveren, responsivt som bare fy. Endret 25. desember 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Eventuelt har du jo mt-daapd, som er den protokollen iTunes bruker til å dele bibliotek. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vel, nå spør han ikke om et program som streamer musikk fra nettet, men et som streamer musikk fra hans egen server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå