Chrisss Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei fikk nett opp en ps3 til jule gave Vi har 42 tommer i stua som vi har koblet den opp på, jeg syns det flimrer litt kjører kunn på 50 hz, er det noe murlighet få det bedre ? er ikke noe hdmi på tv, kunn 2 scart å rgb,Dvi Sikkert fler som har spørrt om det her ! Men jeg finner liksom ikke noe svar... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 42" LCD? CRT? Plasma? Du kan jo prøve en HDMI-DVI. Iogmed at HDMI er det samme som DVI-I og Lyd (men jeg tror ikke det er lys i HDMI-kabelen til PS3, men uansett kan du jo kjøre det for seg selv via RCA-utgangen (jeg menre det er det)) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 gjør som ståle sier, kjøp Hdmi til Dvi kabel.. Scart er tragisk dårlig.. De fleste tver kjører 50hz.. min 46" full-hd lcd kjører 50hz og det fungerer utmerket Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 gjør som ståle sier, kjøp Hdmi til Dvi kabel.. Scart er tragisk dårlig.. De fleste tver kjører 50hz.. min 46" full-hd lcd kjører 50hz og det fungerer utmerket Hvor finner jeg det hen da ? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) elkjøp feks.. expert.. osv.. her har du en.. men den var jævli dyr... sjekk clas ohlson Endret 28. desember 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå