Taterunge Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det er en gammel Campaq Deskjet maskin med 96 MB RAM og 333 MHz CPU samt 4 GB harddisk som jeg skulle formatere på nytt, da personen som hadde gjort dette har prestert å partisjonert den opp i 3 deler. Derfor puttet jeg inn en win 2k CD for så å boote opp, men etter maskinen har kontrollert maskinvarekonfigurasjonen, kommer det opp en feilmelding; "disk 1/0 error: status = 000024BA NTDETECT mislykkes" For meg virker det som om det er harddisken som er problemet. Riktignok er den partisjonert og formatert merkelig. C: er formattert med FAT av alle ting. Men maskinen funker. Nå skal det også legges til at D: er formattert med NTFS og det her operativsystemet ligger. Kan det være at partisjonen C er ødelagt? Håper noen har noen gode tips for meg. Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
'starving' Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hmm, tror du burde fjerne partisjonene og lage de på nytt og så formatere alt i samme filsystem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå