Agg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dette må vel kunne sies å være en god julegave Jeg er ihvertfall veldig spent på hva Kojima har på gang, og håper annonseringen av det første spillet ikke er så altfor langt unna Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Litt skeptisk til hvordan spillene blir når de skal tilpasses Vesten. Men for all del, kan bli noen hyggelige spillopplevelser dette her. Men står ikke noe om PlayStation i artikkelen, så denne tråden burde vært i "Generelt om spill" Lenke til kommentar
Agg Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Nja, tenkte på det, men Kojima har vært ganske tro mot Sony (med unntak av noen småspill hist og her), så jeg ser det som ganske sannsynlig at det er snakk om flere Playstation-spill Forøvrig ble jo Payton ansatt blant annet for å hjelpe til med vinkle MGS4 mer mot det vestlige markedet, og jeg kan ikke si at jeg syns spillet led av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå