Zapticon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Eg tenkte eg skulle designe mi eiga t-skjorte med eit biletemotiv både framme og bak. Har googla litt og funne litt forskjellige nettstadar som shirtcity.com til dømes, men eg tenkte eg kunne sjekke om det var nokon som hadde nokre anbefalingar og erfaringar angåande dette. Motivet eg har tenkt å ha er ganske detaljert, og eg vil ha det på størst mogleg del av t-skjorta, men på dei nettstadane eg har vore innpå til no har det vore vanskeleg å fått eit bilete over heile t-skjorta. Stort sett går det berre an å få på brystet. Erfaringar og anbefalingar vert tatt imot med stor takk! Lenke til kommentar
joestone Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 www.spreadshirt.no skal visst være bra tror jeg. Har tenkt å bestille der snart selv Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Nice, får ta ein kikk der! Tenkte å ha dette motivet: http://www.well.com/user/bryan/waltz.html Lenke til kommentar
joestone Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Kult :!: Tror jeg bare skal ha skrift på min. "Jeg Digger ..." eller noe sånn gave kan det være også ;P Endret 27. desember 2008 av joestone Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tenkte jeg skulle lage meg noen skjorter hvor det står ''WIDE LOAD'' på den ene, og ''smile if you are not wearing any underwear'' på den andre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har vurdert en t-skjorte hvor det først står med store bokstaver: Det er et rasshøll som leser på t-skjorta mi! Og under skal det stå: ...leser fortsatt! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Hehe, ja ein kan ha det mykje moro med t-skjorter Lurer på om eg berre skal designe mine eigne t-skjorter framover no. Moro det! Planen med denne t-skjorta er å skrive "So, you think you're good?" og "Try this!" ilag med bilete frå linken litt lengre oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå