Gå til innhold

Norske sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg kun Gamer.no som kan plasseres i klassen "gode". Eller, avisene gjør sitt, og det funker, men omtalene er lite detaljerte, og jeg vet om noen anmeldere som virker mindre seriøse, selv for seriøse sider.

 

Vil heller anbefale deg å bruke en utenlandsk en, om ikke Gamer.no har anmeldt spillet. :wink:

Lenke til kommentar

sanoj_20: Tusen takk for rosen!

 

Vi i Gamer.no har en del å gå på når det gjelder dekning av daglige nyheter. Der har vi ikke vært flinke nok, men det er til dels på grunn av to elementære ting: Publiseringssystem og design. Vårt design egner seg ikke for 10-15 nyheter hver dag slik det er i dag, og det tar også alt for lang tid å lage dem når alt skal lages som en og en HTML-fil i et flatt filsystem.

 

Vi holder nå på å lage et helproft publiseringssytem, og samtidig vil vi endre designet vårt, slik at dere i løpet av de nærmeste månedene vi se store - forhåpentligvis positive - forandringer på Gamer.no. Jeg kan i hvert fall garantere en helt annen, og naturligvis mye bedre, dekning av daglige nyheter enn tidligere.

Lenke til kommentar
sanoj_20: Tusen takk for rosen!

Det fortjente dere.

Vi i Gamer.no har en del å gå på når det gjelder dekning av daglige nyheter. Der har vi ikke vært flinke nok, men det er til dels på grunn av to elementære ting: Publiseringssystem og design. Vårt design egner seg ikke for 10-15 nyheter hver dag slik det er i dag, og det tar også alt for lang tid å lage dem når alt skal lages som en og en HTML-fil i et flatt filsystem.

Jepp, har merket det jeg også. Har satt opp sider tidligere selv, som jeg har vurdert å laste opp på internett, for å dele daglige nyheter med (eventuelle) lesere (bare fantasier som unggutt, hadde sikkert gått dårlig), men har blitt skremt av tanken. Å oppdatere sider i HTML er rimelig tungvint og kjedelig å gjøre daglig, og jeg er imponert over hvor flinke dere har vært. Selv om nyheter har vært å savne den siste uka (eller kanskje flere), men det går vel opp og ned, ettersom at dere mottar veldig forskjellige mengder.

Lenke til kommentar
Selv om nyheter har vært å savne den siste uka (eller kanskje flere), men det går vel opp og ned, ettersom at mottar veldig forskjellige mengder.

Jepp, vi har ikke fokusert på daglige nyheter i det hele tatt i det siste. Vi har heller valgt å fokusere utelukkende på gode omtaler, intervjuer og andre features frem til vi får det nye designet og publiseringssystemet i boks. Men bare vent, i mai har vi f.eks. en veldig, veldig interessant sak å komme med. Og fra da av vil ting gå slag i slag her. Følg med! Mer vil jeg ikke si nå. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...