Fapse Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei. Fikk en Acer 5930 til jul og er fornøyd Men etter å ha installert Vista og spilt litt, begynte jeg å merke noen rare lyder fra pc'en. Når jeg vipper litt på pc'en kommer det merkelige lyder fra den (lydener høres ut som rrrrrrrr). Noen som vet om dette er normalt? Virker som det er viften til GPU'en. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Løsning: Ikke vipp på PCen. Next! Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Så du sier at den ikke skal vippes? Synes det er merkelig at en bærbar PC ikke kan bli bært rundt om i hjemmet uten at viften skal gå amokk :S Er det normalt? Blir jo som en stajonær som man aldri beveger på. Heter jo bærbar for en grunn. Synes det er merkelig at PC viften skal gå amokk for at jeg vipper på den. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det står utrykkelig i brukermanualen at PCen ikke skal flyttes på mens den er på. Er det noen som bryr seg? Nei. Men med mindre viften lager lyd hele tiden, selv når den står i ro, er det ikke noe gale med den og du får det ikke på garantien. Er nok ikke så lett å fikse på noe selv inni maskinen heller, iogmed at det mest sannsynlig bare er avogtil viften tar borti kabinettet. Min ene PC bråker når den starter opp av at viften er borti, men det forsvinner når den har startet opp. For eksempel. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Takk for svar Ståle Var redd for at også denne julegaven måtte byttes etter som jeg også har fått en defekt mus. Du er super Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå