johome Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg holder på å lage et dokument i Open Office Writer. Skriver noe tekst , og skal deretter sette inn bilder. Det går greit med de to første bildene , så skjer det et eller annet som jeg ikke kan forstå. Når jeg legger inn det tredje bildet blir bilde nr. 1 automatisk borte ??? Legger jeg inn et bilde til , blir bilde nr. 1 og 2 borte. Bilde nr 3 og 4 blir altså igjen. Hva kan være årsaken til dette ? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har du nyeste Open Office? Altså OO 3 Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ja. Har nylig lastet den ned. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Reinstalert open office? Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Ja, jeg har prøvd det. Etter hvert som jeg fyller på med bilder, blir dokumentet større og større. Så også når jeg lagrer den som PDF. Hvis jeg har 2 bilder , vises de korrekt. Øker jeg til 3 blir det første bildet borte. Hvis jeg så åpner PDF filen har jeg på følelsen at det første bildet vises i en brøkdel av et sekund , for så å forsvinne. Kan det være noe med at etter hvert som jeg fyller på med bilder øker ikke sidetallet i dokumentet ? Jeg forblir altså på sid 2 i dokumentet , uansett hvor mange bilder jeg setter inn. Evt. hva skal jeg gjøre for å komme til neste side ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Problemet er so enkelt at bileta vert lagt oppå kvarandre. Set inn eit sideskift, Insert --> Manual break --> Page break, før du set inn neste bilete. Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Set inn eit sideskift, Insert --> Manual break --> Page break Takk, det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå