paaskehare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jenta fikk høre at dersom hun var stygg så kom ikke dette "sjekketrikset" til å fungere. Og da mener jeg at når jenter flest til en varierende grad er misfornøyde med noe ved seg selv så kan sånne tanker virke nedbrytende på selvtillit og selvbilde ved at jentene kan bli for kritiske mot seg selv. Det er en unødvendig og usunn tanke. Og det er et faktum at mange jenter ikke vil gå ut døra for å kaste søppel engang, uten å sminke seg. Sier ikke dette litt? Ja, sjarm og selvtillit er viktig, men da kan man ikke tenke på om man kanskje ikke er pen nok. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg vet ikke om hun er stygg, men utseende er som regel førsteinntrykket og om hun ikke er så flink så til å prate for seg så kan utseendet hjelpe. Altså om en gutt liker en jente avhenger av flere faktorer, deriblant utseendet. Hvis utseendet ikke er tilstede må hun jobbe mer med de andre faktorene som selvtillit, sjarm osv. Men jeg personlig ville nok takket nei om en hval hadde spørt om nummeret mitt. Kall meg overfladisk men utseende betyr litt for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg vet ikke om hun er stygg, men utseende er som regel førsteinntrykket og om hun ikke er så flink så til å prate for seg så kan utseendet hjelpe. Altså om en gutt liker en jente avhenger av flere faktorer, deriblant utseendet. Hvis utseendet ikke er tilstede må hun jobbe mer med de andre faktorene som selvtillit, sjarm osv. Men jeg personlig ville nok takket nei om en hval hadde spørt om nummeret mitt. Kall meg overfladisk men utseende betyr litt for meg. Ja men nå handler ikke denne tråden om deg da. Du kan også begrense definisjonen din en del. Uattraktiv er et bedre ord en "stygg" og "hval". Dessuten kan jo gutten også være uattraktiv og da vil jo sjansen øke om man selv er det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg tror det jeg sier gjelder for de fleste. Spesielt når det er snakk om at hun skal bare gå rett bort til en gutt som hun kun har observert på en random butikk som hun ikke snakket med før eller har noen andre relasjoner å vise frem til. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Utseende har noe å si for en gutt ja. Det er bare sånn vi er genetisk kodet.. MEN! (med giga-trykk på MEN) Alle menn har forskjellig smak Noen liker de med noen ekstra kilo på kroppen, noen ELSKER de med mange ekstra kilo på kroppen, noen liker de tynne som fiskestenger, noen liker de korte, noen liker de lange.. Uansett hvordan man ser på saken, så er det en type der ute som tenner på akkurat de tingene som jenter ser på "skavanker" på seg selv. Så det som kanskje dere som har skrevet over meg definerer som "stygg" eller "hval" kan være noe av det vakreste vesenet i verden for en annen person. Så det at TS kanskje har noen deler av seg som hun ikke er helt fornøyd med selv, er ingen grunn til å ikke gå bort til denne personen. Så mitt råd er å stå på! Du kan bare komme vinnende ut av situasjonen! Det værste som kan skje, er at du får avslag. Og det kommer du fortsatt vinnende ut av, etter som du får vite at det ikke kommer til å skje, og du kan bevege deg videre i livet i stedet for å gå å bruke tid på å lure. Livet er for kort til å gå å lure på ting. Lykke til! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jenter kan være stalkere de. Jeg fikk vite at en jente som lite meg tok bilder av meg uten at jeg viste om det Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jenter kan være stalkere de. Jeg fikk vite at en jente som lite meg tok bilder av meg uten at jeg viste om det Shiit ass. Du er populær!!!!! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ja ikke sant? Poenget mitt var at hun tok bilder av meg, i skjul, fordi hun likte meg. Så jenter stalker de også. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jabadabadu_* Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Poenget mitt var at hun tok bilder av meg, i skjul, fordi hun likte meg. Så jenter stalker de også. Hehe...men så er det jo forskjell på å ta et bilde eller flere da! Tok hun mange kan det virke litt sånn stalker-aktig, men hvis hun liksom tok et bilde så kan det jo være fordi hun hadde lyst til å vise til venninnne hvor utrolig kjekk hun syns du var Kommer jo litt ann på situasjonen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Bare smil litt, snakk litt med han, og litt etter litt så slenger du inn et spørsmål om dere skal finne på noe. "Jaså, mye jobbing på deg i dag" "Joda, må jo det" "Skal du jobbe lenge da?" "Ferdig klokken 4" "Vi skal ikke finne på noe da?" Sikkert et horribelt eksempel på en samtale:P Men tenker liksom noe i den dur. Gutter er enkle Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Lest omtrent 70 % av første siden. Det du sier om at han ser på deg mye og ser fort vekk når du ser bort sier meg noe: HE LOVES YOU! Kom igjen gutt'a! Husker dere ikke på ungdomsskolen for eksempel da dere alle så på den søteste jenta i klassen konstant, og så fort hun fikk øyenkontakt med dere så dere vekk og lot som om dere ikke brydde dere om henne? This dog likes you Som sagt er vi gutter meget primitive av oss. Jeg personlig hadde blitt enormt glad om jeg fikk nummeret fra en jente jeg likte, men ikke kjente. Jeg er også ganske "sky" av meg. Synes noen av forslagene om å "bake inn nummeret" i en setning hørtes flott ut. Som når han spør deg om kvitteringen så sier du: "Ja, men da må du skrive nummeret ditt først" med et smilende, ansikt. Så kanskje beggge begynner å le og noe sånt og: VOILA! Løpet er i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå