ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Tittelen sier det meste, jeg vil endre tale i Little Big Planet fra norsk til engelsk, men vet ikke hvordan man gjør dette. Noen som vet? Endret 25. desember 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tittelen sier det meste, jeg vil endre tale i Little Big Planet fra norsk til engelsk, men vet ikke hvordan man gjør dette. Noen som vet? Sett system språk til engelsk i system settings på PS3. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du må endre språk i selve PS3en. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Som de andre sa over; Du må endre systemspråket til Engelsk, dette gjelder også i veldig, veldig mange andre spill.. Søkefunksjonen neste gang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Takk for svar. Mokko: Jeg søker på "endre språk Little Big Planet" og det kommer opp to tråder, den ene en tråd om at LBP ble trukket tilbake pga. koranen-tullet, den andre var et oppslagsverk i webdesign. Med andre ord, denne hjalp ikke. Kunne ikke vite at man måtte endre språk på hele PS3'en, så jeg ante ikke at jeg manskje heller burrde søke på "endre språk PS3". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke hør på Mokko! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Søker jeg på "endre språk littlebigplanet" i Google, står det i første treffet: "Følger språket på konsollen, så du må vel endre språk på den for å få engelsk i spillet".. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nå må du gi deg, først mener du søkefunksjonen på forumet, så kommer du med Google. Gå og lek et annet sted Mokko. Skulle vært aldersgrense for å være på forumet her :/ Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mokko har jo rett, slike ting er jo det enkleste å google! Skulle være en selvfølge at folk googler og sjekker før man lager tråder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva har vi diskusjon.no til viss alt skal googles? Note til meg selv, ikke krangle med folk på 13 år :/ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har du et problem, så er det da helt naturlig at du prøver å finne ut av det selv, med et raskt søk på Google eller lignende sider, i stedet for å starte en egen tråd på et forum og la andre løse problemet for deg. Dessuten har vi xx antall LittleBIGPlanet-tråder her på forumet, man trenger ikke å starte en helt ny tråd om man ikke finner svar på problemet noen andre steder. Og du krangler faktisk med en 14-åring, bebeluv Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg søkte på Google. Der kom det opp artikler om at Harald Eia skulle ha norske stemmer, blant annet. Ingenting om hvordan endre språk. Jeg søkte vel på noe annet, og beklager dypt og inderlig at jeg faktisk brukte forumet til å spørre om noe da jeg ikke fant det noe annet sted, beklager. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Har du et problem, så er det da helt naturlig at du prøver å finne ut av det selv, med et raskt søk på Google eller lignende sider, i stedet for å starte en egen tråd på et forum og la andre løse problemet for deg. Ingen tvinger deg til å svare, hvis du synes det er veldig slitsomt. Det er folk som synes det er hyggelig å hjelpe andre som svarer, hvis du blir deprimert og frustrert (sier ikke at du er det) av å komme med svar, råd og tips, så for guds skyld hold deg unne av diskusjonen. Endret 26. desember 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tok meg to og et halvt sekund med google (nummer to ovenifra) Men hvis du har søkt på google og brukt søkefunksjonen på forumet og ikke har funnet noe er det jo lettere å lage en ny tråd enn å gå igjennom alt av innstilinger på PS3'n. Det var egentlig veldig fint at du lagde en tråd om det, for nå er den mye lettere å finne vha. google. Jeg får opp denne tråden på nesten alle søk med ordene "LBP" og "endre tale" så nå blir det mye lettere for andre å finne det ut også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg gikk ikke gjennom alle instillingene på PS3'en nettopp fordi jeg ikke ante at språåkinstillingene gjelder for hele systemet. Trodde man måtte endre det fra spill til spill. Jeg søkte vel på noe annet enn det dere søkte på, og derfor fikk jeg ikke opp det jeg trengte å vite. Endret 25. desember 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå