Gå til innhold

Spm. angående bytte av vare som jeg fikk til jul.

wûst

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en genser til jul som jeg tenkte å bytte tidligst mulig, men hvis den genseren er på salg nå, kan jeg bare bytte den til en vare som koster like mye som den nye prisen?

En annen ting: La oss si at genseren kostet 700 kr. Kan jeg da bytte den til flere plagg som tilsammen blir 700 kr, (la oss f.eks. si 5 boxere + en skjorte..) eller kan jeg bare bytte inn til ett plagg?

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Jeg fikk en genser til jul som jeg tenkte å bytte tidligst mulig, men hvis den genseren er på salg nå, kan jeg bare bytte den til en vare som koster like mye som den nye prisen?

En annen ting: La oss si at genseren kostet 700 kr. Kan jeg da bytte den til flere plagg som tilsammen blir 700 kr, (la oss f.eks. si 5 boxere + en skjorte..) eller kan jeg bare bytte inn til ett plagg?

Bytteretten er ikke lovfestet, vilkårene setter butikken.

Lenke til kommentar

Bytteretten er ikke lovfestet, vilkårene setter butikken.

Hvis det da ikke var på en nettbutikk ;) .

Lenke til kommentar

Gå og spørr.

Edit: Hva i alle dager har skjedd?! Jeg skrev "spør" i innlegget, og dette er til og med quotet av KnewtFan, men nå står det "spørr". Det er heller ikke notert noen endring i innlegget mitt ... Mon tro om nissen har vært på ferde?

Endret av strek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...