wûst Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg fikk en genser til jul som jeg tenkte å bytte tidligst mulig, men hvis den genseren er på salg nå, kan jeg bare bytte den til en vare som koster like mye som den nye prisen? En annen ting: La oss si at genseren kostet 700 kr. Kan jeg da bytte den til flere plagg som tilsammen blir 700 kr, (la oss f.eks. si 5 boxere + en skjorte..) eller kan jeg bare bytte inn til ett plagg? Endret 25. desember 2008 av Sattern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk en genser til jul som jeg tenkte å bytte tidligst mulig, men hvis den genseren er på salg nå, kan jeg bare bytte den til en vare som koster like mye som den nye prisen? En annen ting: La oss si at genseren kostet 700 kr. Kan jeg da bytte den til flere plagg som tilsammen blir 700 kr, (la oss f.eks. si 5 boxere + en skjorte..) eller kan jeg bare bytte inn til ett plagg? Bytteretten er ikke lovfestet, vilkårene setter butikken. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk en genser til jul som jeg tenkte å bytte tidligst mulig, men hvis den genseren er på salg nå, kan jeg bare bytte den til en vare som koster like mye som den nye prisen? En annen ting: La oss si at genseren kostet 700 kr. Kan jeg da bytte den til flere plagg som tilsammen blir 700 kr, (la oss f.eks. si 5 boxere + en skjorte..) eller kan jeg bare bytte inn til ett plagg? Bytteretten er ikke lovfestet, vilkårene setter butikken. Hvis det da ikke var på en nettbutikk . Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Den var ikke kjøpt på nett (jack and jones). Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 De fleste butikker har ikke bytterett på tilbudsvarer, men i juleperioden er butikker ofte ganske runde i kantene. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Gå og spørr. Edit: Hva i alle dager har skjedd?! Jeg skrev "spør" i innlegget, og dette er til og med quotet av KnewtFan, men nå står det "spørr". Det er heller ikke notert noen endring i innlegget mitt ... Mon tro om nissen har vært på ferde? Endret 26. desember 2008 av strek Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gå og spør. Er nok det letteste ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå