Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva er gale med meg?

Gjest Guest_Mina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Mina_*

Tro meg, han har fått masse andre tilbud, omtrent hver helg. Viss han ville ha pult rundt, kunne han gjort det som alle andre gjør der oppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du er ifra nord og man sier alle hopper på alle der, men du tror ikke han vil vente til han finner seg en skikkelig dame?

Mange gjør det, men det har aldri vi gjort. Hvordan vet du at jeg ikke er det? De fleste andre enn meg sier han er stygg, og for stygg for meg, så. Ikke at jeg er enig

Oi oi oi... Har du blitt avvist av en som er for stygg for deg? Aner vi _litt_ snurt kvinne her? :D

Har du engang giddet å lese hva hun skrev? Hun skrev at andre synes han er stygg, men hun er ikke enig.

Greit om man ligger med noen, men da bør man gjøre det klart at det bare er et ligg, og ikke leke med følelsene til folk. Ingen fortjener det. Det er så lavt, slemt og unødvendig.

Og drit i å kaste dritt om trådstarter. Dette er en feil alle kan gjøre, en feil de fleste kommer til å gjøre, og det bør være lov til å gjøre feil uten å bli sett ned på eller blitt sett på som mindreverdige av den grunn.

Lenke til kommentar

Dette er tydligvis en drittsekk som bare vil ha seg. Steng alle følelser for han ute, er mitt råd.. Han er ikke verdt det. Og tudeligvis greier ikke du å ha sex med han uten å bli lei deg hvis han ikke tar kontakt etterpå. Altså er det til en viss grad følelser involvert. Du burde skåne deg selv mot han. Dropp han, du fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mikkel_*

jepp...han vil nok ha seg..men det du sier; med at han ikke har loggi med noen andre, er litt rart...dt e sikkert litt følelser der han ikke klarer å plassere..,uansett er han ikke til å regne med, så dropp han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...