Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva er gale med meg?

Gjest Guest_Mina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Mina_*

Jeg va forelsket i han i et år, og vi hadde aldri et seriøst forhold, vi rotet bare ofte, lå me hverandre når vi fikk sjangsen, sendte mye meldinger og begge innrømmet at vi likte hverandre. etter en stund ble alt bare rot, og vi begynte å krangle en periode. etter noen måneder, når begge veldig fulle lå vi med hverandre igjen. etter det hadde vi en laang ''pause'' fra hverandre, helt til vi traff hverandre tilfeldig igjen, på en fest i den gamle hjembyen min, der han fortsatt bor. han var overraskende hyggelig og frampå, og jeg kjente jeg hadde lyst på han, uten at det var noen følelser involvert. han spurte om jeg skulle på nachspielet til en venninne av han, og der lå vi med hverandre, og han var helt ivrig og tok nesten litt av, sa at han hadde savnet det osv. men noen dager etterpå snakker han ikke til meg, og jeg skjønner ikke hvorfor. når han avviser meg på den måten begynner jeg å lure på hva som feiler meg, og det er en utrolig vond følelse. hvorfor oppførte han seg unormalt hyggelig og sa han savnet det, når han dagen etter later om ingenting? pga dette går jeg rundt og er nervøs hele tiden, og klarer ikke slappe av eller konsentrere meg. som person er han veldig innesluttet og snakker aldri ut om ting, selv ikke med de nermeste vennene sine.. vær så snill å hjelp meg, kan det være noe med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal love deg det, det er ingenting galt med deg. Du burde prate med han, kanskje han liker deg veldig godt, og når du på en måte avviser han litt den kvelden dere traff hverandre på byen, synes han garantert det er vanskelig. Kanskje han tror du ikke liker han lengre?

Det kan også godt hende at han tror akkurat det samme som deg, at det er noe i veien med han. Men, ta kontakt med han og prat sammen. Det er kanskje ikke så lett, men når dere har hatt et såpass tett forhold burde det vel ikke være så alt for ille :)

EDIT: YellowCake har også et godt poeng, kanskje han er en billig tulling som kun er ute etter å få seg noe, og når han ikke gjør det løser han det med å bare glemme deg...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_*
Jeg tror ikke det er noe med deg.

Jeg tipper at denne fyren egentlig bare er ute etter å ha seg litt, og skygger banen når det blir litt for seriøst.

Det er bare det jeg klarer å trekke ut fra det du skriver, så jeg kan selvfølgelig ta feil.

Husk at gutter er gutter.

Litt rart med tanke på at jeg er den eneste han har ligget med, men viss det er sånn han vil ha det, så skal han få det og. Jeg klarer ikke holde meg unna uansett.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke annet gale med deg enn at du er jente og tenker for mye. Det var et knull og det var det. At han tok av skyldes at han har for liten erfaring og selvinnsikt til å skille en hyggelig opplevelse fra en dype opplevelse. God sex, og sex med følelser kan fort blandes sammen for dem som ikke har tilstrekkelig med livserfaring. Det var mest sannsynlig det han gjorde. han elsket tanken på å ha sex med deg igjen, men der stopper det. Ser du deg litt rundt så finner du nok en fyr som elsker deg også, men det er nok en mann som ikke tør prøve seg på deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_*
Det er jo ikke annet gale med deg enn at du er jente og tenker for mye. Det var et knull og det var det. At han tok av skyldes at han har for liten erfaring og selvinnsikt til å skille en hyggelig opplevelse fra en dype opplevelse. God sex, og sex med følelser kan fort blandes sammen for dem som ikke har tilstrekkelig med livserfaring. Det var mest sannsynlig det han gjorde. han elsket tanken på å ha sex med deg igjen, men der stopper det. Ser du deg litt rundt så finner du nok en fyr som elsker deg også, men det er nok en mann som ikke tør prøve seg på deg.

Der kom forklaringen jeg lette etter faktisk. Takk!

Er det lurt av meg å gjøre det neste gang jeg treffer han, eller bare ignorere han?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstår så virker det som om du har litt følelser for ham og bryr deg "litt for mye" om ham til å fortsette å ligge med ham - du kommer antageligvis til å gjøre deg selv en bjørnetjeneste om du fortsetter.

Du får enten snakke med ham og spørre hva han vil, eller holde deg unna og se etter noen som er bedre for deg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_*
Såvidt jeg forstår så virker det som om du har litt følelser for ham og bryr deg "litt for mye" om ham til å fortsette å ligge med ham - du kommer antageligvis til å gjøre deg selv en bjørnetjeneste om du fortsetter.

Du får enten snakke med ham og spørre hva han vil, eller holde deg unna og se etter noen som er bedre for deg. :)

Thx, men der er faen ikke lett å gi slipp på følelsen av at det er noe med meg..;P Jeg pleier ikke å bli ''avvist'' jeg pleier å være den som avviser!

Lenke til kommentar
Thx, men der er faen ikke lett å gi slipp på følelsen av at det er noe med meg..;P Jeg pleier ikke å bli ''avvist'' jeg pleier å være den som avviser!

Jeg skjønner deg godt, men don't let him get the best of you ;) Hev deg over hans nivå og hvis ham hvor dust han var som gjorde dette.

Du skal være den som avviser ;) Denne gangen gikk du kanskje i fella og havnet "under hans kontroll". Ta lærdom av det til neste gang, kanskje du lærer å ikke la folk leke med følelsene dine. Ingen fortjener det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_*

Nei no er det over! nå får han finne seg noe bedre, om han klarer det.. han har ikke fått seg noe mens jeg har vert vekke så - syyynd :o)

takk for fint svar forresten!..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_*
Dere skal bestemme? For noe vas, han knulla deg og kasta deg til siden Mina, get over it. Du var tydeligvis ikke bra nok til å ha et fast forhold med.

Han har aldri et fast forhold, og knuller ingen andre. sååe. Hva faen får du ut av å slenge drit til andre forresten?

Lenke til kommentar
Dere skal bestemme? For noe vas, han knulla deg og kasta deg til siden Mina, get over it. Du var tydeligvis ikke bra nok til å ha et fast forhold med.

Han har aldri et fast forhold, og knuller ingen andre. sååe. Hva faen får du ut av å slenge drit til andre forresten?

Vel... Det er et knippe damer som tror det om meg også :D Dvs, jeg har jo ikke faste forhold lenger ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mina_*

Vel... Det er et knippe damer som tror det om meg også :D Dvs, jeg har jo ikke faste forhold lenger ;)

nå kjenner du ikke han da.., han har aldri hatt et forhold. og vi bor i en liten by i nord der alle vet alt om alle DVS jeg er den eneste.... :o)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_*
Vet du er ifra nord og man sier alle hopper på alle der, men du tror ikke han vil vente til han finner seg en skikkelig dame?

Mange gjør det, men det har aldri vi gjort. Hvordan vet du at jeg ikke er det? De fleste andre enn meg sier han er stygg, og for stygg for meg, så. Ikke at jeg er enig

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_*

og dessuten, viss han vil finne seg en ''skikkelig'' dame, så er jo ingenting bedre enn det, bra for han, men hvorfor kommer han da tilbake til meg hele tiden?

Lenke til kommentar
Vet du er ifra nord og man sier alle hopper på alle der, men du tror ikke han vil vente til han finner seg en skikkelig dame?

Mange gjør det, men det har aldri vi gjort. Hvordan vet du at jeg ikke er det? De fleste andre enn meg sier han er stygg, og for stygg for meg, så. Ikke at jeg er enig

Oi oi oi... Har du blitt avvist av en som er for stygg for deg? Aner vi _litt_ snurt kvinne her? :D

og dessuten, viss han vil finne seg en ''skikkelig'' dame, så er jo ingenting bedre enn det, bra for han, men hvorfor kommer han da tilbake til meg hele tiden?

Fordi han vet han får pult deg? Himmel. finnes mange damer jeg mer en gjerne ligger med men som jeg ikke gidder å ha noe mer med. Noen damer er for puling, andre for puling og forhold. Slik er det bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...