Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hei, god jul. det popper hele tiden opp nye mozilla vinduer med reklamedritt. la meg først fortelle historien bak.. Jeg har Ad-aware, Windows Defender og Spybot Seach & Destroy. En dag kom Windodw defender opp med sånn problem-greie om en trojansk hest. Så trykka jeg på Send information osv, også måtte pcen restarte. Så kom det samme igjen, og jeg restarta igjen. Så kom det igjen, og da trykka jeg ignore, men så sa windows defender at jeg måtte restarte pcen likevel. fjerde gangen trykka jeg på windows defender ikonet nede i hjørnet, og bare trykka på fix problems eller noe, og da sto det "your computer is running normally. men så kom den samme gamle winduet opp igjen med send information osv. så jeg restarta pcen igjen. og det samme kom opp igjen når jeg logga inn på nytt. da bare trykka jeg på høyreklikk nede i hjørnet og lukka windows defender. Nå kommer det popup vinduer med reklame når jeg bruker mozilla hele tiden. har prøvd å søke med Spybot og Ad-Aware (ad-aware har klikka, jeg vet ikke hvorfor). Er det ikke noe måte å bare fjerne det? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) køyr gjennom denne veiledningen og post logger her i din eigen tråd Endret 25. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå