Gjest Gjestus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei! Da jeg leste en annen tråd her inne om en som var plaget av at testikkelen hadde snurret seg et stykke opp, kome jeg til å tenke på at den ene testikkelen min er litt høyere opp enn den andre og peker litt mer fram. Det er på ingen måte vondt og det virker heller ikke som den har snurret rundt eller noe slikt. Mener også å ha lest at dette er normalt, men vil bare sjekke med folk her på forumet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 In mammals with external testicles it is most common for one testis to hang lower than the other. It is estimated that in about 65% of men the lower hanging testicle is the left one[2]. This is due to differences in the vascular anatomical structure on the right and left sides. Wiki. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er normalt. Det skal være sånn for å forhindre at de dulter inni hverandre Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) *SLETTET PG FEIL POSTING* Endret 25. desember 2008 av Fotgrafen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Feil tråd? Det er ikke noe vits å dra til lege. Sålenge ikke den er langt oppe.. Er den flere cm oppe? Det er helt normalt at den ene testikkelen henger høyere enn den andre, dette er slik det skal være fordi de ikke skal dunke inntil hverandre. Det viktigste er at begge testiklene henger nede i pungen, og at ikke den ene eller begge to er trukket opp slik at man ikke kan kjenne den/dem. Endret 25. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) *SLETTE PGA FEIL POSTET* Endret 25. desember 2008 av Fotgrafen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå