Gå til innhold

Finner ikke skjermkortdriver

anette875

Anbefalte innlegg

Har installert et gammelt flåklypa grand prix spill på den nye laptopen min. Det fungerer, men grafikker er ikke som den skal. Er en del hakkete or har firkanter rundt musepekeren :/ Har en Fujitsu siemens amilo pa 3553. Skjermkort: ATI mobility radeon hd 3400. Har også noe som heter RS780M. Er dette et skjermkort eller hva? Er ganske blank på pcer og sånt :p Har lastet ned Uniblue driverscanner, og i følge den er RS780M ikke up to date. Regner med at det er det som er grunnen til grafikkproblemene? Har søkt etter både driver til ATI mobility radeon hd 3400 og RS780M men finner ingen ting. Noen som vet hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk! Installerte bare den RS780M, siden det står at ATI mobility radeon HD 3400 er oppdatert og i orden. Etter at jeg hadde installert driveren står det nå at jeg trenger ATI Radeon HD 3200 Graphics driver :/ Prøver å last e den ned nå for å se om det funker. Spiller det forresten noen rolle om jeg laster den ned fra f.eks. en hewlett packard side?

Lenke til kommentar

Nå har jeg lastet ned og installert driveren fra 2 forskjellige steder og det står fremdeles at den er out of date :( Bruker et program som heter Driver Detective som finner ut om driverne på maskinen er up to date. Det kan også laste ned og installere drivere som ikke er oppdatert, men må da betale for fullversjonen av programmet (30$ :wow: ) Gir snart opp jeg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...