J@9 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei. Har planer om å kjøpe meg en ny CPU nå, socket AM2.. Har bytta til meg et ubrukt MSI K9N Platinum hovedkort, som jeg skal bruke sammen med den. Skal brukes til litt spilling Tenkte på å ta mitt gamle hovedkort, CPU og ei rambrikke jeg har liggende og bygge om til server, siden hovedkortet har fått en kortsluttning som drepte lydkortet Men on topic.. Hvilken CPU bør jeg kjøpe?? Tenker på å bruke maks 600kr + frakt.. evt kan noen kr legges til om det gir noe som er mye bedre Endret 25. desember 2008 av J@9 Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hva med en Athlon 64 X2 6000+? Bruker den selv, og er veldig godt fornøyd. Endret 25. desember 2008 av sandemas Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Har sett litt på den, men den som er så billig der er demobrukt, så jeg veit ikke om det er så lurt å kjøpe den. Ellers koster den 690 + frakt. Men har sett litt på AMD Athlon 64 X2 5400+ sokkel AM2 Men den har fått både skryt og kjeft Så jeg er fremdeles veldig usikker på hva jeg bør kjøpe.. tar gjerne imot flere forslag *Edit* Eller kanskje AMD Athlon 64 X2 5400+ Socket AM2 (Brisbane) Som er litt billigere enn den andre jeg har nevnt her, men den er det ingen kommentarer på.. Endret 25. desember 2008 av J@9 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Kjøpte den siste jeg linka til jeg, kom på 666kr med frakt fra Amentio. Så får jeg håpe den holder til mitt bruk, burde ihvertfall merke stor forskjell fra den jeg har nå (AMD Athlon 3000+ 1.8ghz) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå