Jackvo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei! Jeg fikk 3 spill(Ps3) til jul som jeg allerede har spilt før og som ikke falt i min interesse, så nå lurer jeg på om det er mulig og bytte/levere tilbake spillene? Litt kjipt og få 3 nye spill på en verdi av 1499kr som bare vil bli sittende på hylla. De er helt uåpnet, men ingen kvittering Noen tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tror ikke det er mulig å bytte tilbake uten kvitering. Du kan jo prøve å selge dem på finn.no/ebay. Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 å, faen... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du kan jo prøve å bytte? "Hei, skal gjerne bytte inn disse to julegavene". Prøv. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kommer litt ann på hvor de ble kjøpt . F eks platekompaniet bytter selv uten kvittering så lenge spillet er forseglet . Lenke til kommentar
hadoken79 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Så lenge de er forseglet kan de byttes inn på alle Elkjøp butikker hvertfall. Du får ikke cash tilbake, men kan bytte i andre varer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 På Expert fikk jeg byttet inn til penger til og med, så ikke hør på Latis, prøv og bytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå