Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 nårdet skjer sa hver 20 sek eller ofte så ja det er defekt! Men herregud, ALLE spillene. Det er ikke bare ditt som det er noe galt med. Om det er defekt får du uansett et nytt eksemplar bare. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Driter i om alle spillene har feil på seg! jeg fikk ikke det jeg ble lovet. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Driter i om alle spillene har feil på seg! jeg fikk ikke det jeg ble lovet. Syns vi burde sympatisere litt med gutten her. Jeg forstår han er skuffa, og jeg vet hvordan den følelsen er når man har brukt "mye" penger og sitter igjen med en følelse at jeg kunne ha slengt pengene i peisen, og fått same utnytta av dem. Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg gått rett ned og klaga. De som jobber i en spillbutikk skal ha en viss peiling og anbefale deg en vare som du får utnytte av. Greit at alt er relativt her i verden, smaken er som baken, men her går det på spillbarhet. Som trådstarter gir utrykk for så virker det for meg som spillet nesten ikke er spillbart, p.g.a. dårlig framerate osv. Dette syns jeg han som solgte deg varen burde visst og dermed ikke anbeflt det. Men heller anbefalt deg spill som forza, Grid, PGR som er kritikerroste bilspill. Jeg syns du skal gå ned på game og fortelle dem om situasjonen og at du føler deg lurt. Og at sånn kan de ikke holde på. De tjener kanskje på det kortsiktig, men ord sprer seg ofte som ild i tørt gress og vil dermed ikke tjene på det i det lange løp. Håper det ordnerseg for deg, og er kanskje greit som andre sier å lese anmeldelser før du kjøper deg et nytt spill:) Endret 26. desember 2008 av Shagrath90 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Var innom game nå og klagde. de sa siden plata var så pen så kunne jeg få bytte den inn:) Fikk byttet til Call og duty world at war:D go game:D Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Var innom game nå og klagde. de sa siden plata var så pen så kunne jeg få bytte den inn:) Fikk byttet til Call og duty world at war:D go game:D Justice has been served. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fint at det ordnet seg, ja. Og jeg må si at det er utrolig at et så dårlig optimalisert spill blir gitt ut. Spilte igjennom NFS for et par uker siden. Til tider hakket det så ille at frameraten umulig kunne vært over 5fps. Når det ikke hakket så var det ikke spesiellt morro da heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå