Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) kjøpte spillet til 599 kroner på game. Spillet lagget mye på min xbox. testet på broderns xbxox og samme resultat der:/ Kan jeg bytte spillet da? kan jeg bytte til annet spill? vil ikke ha det drittspillet igjen. dårlig styring, kjedeligt rett og slett. så i ettertid det fikk 2 poeng av 6. Spurte game fyren hvilket bilspill han anbefalte og han annbefalte dette. Føler meg veldig lurt! Spilelt er dårlig og mye lagg:( Endret 25. desember 2008 av chriso89 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Need for spwws undercomer lagger. Wow, for en tittel. Trur dessverre du ikke kan bytte tilbake. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Norsk lov gjelder da spill også. Jeg kjøpte et defekt vare som var sterkt overpriset. Jeg tokk opp midnight etteler annet og dette. spillet. midnight.. fikk 4 på testen mens need for speed fikk 2. sier litt... men uansett. spillet fungerer ikke som det skal og da skal jeg bytte det inn i annet spill. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) lagging skjer kun online du snakker nok om hakking, og om det er bare er EA som er slurvete med optimalseringen av spillet, så har ikke du noen rett på å bytte det men jeg har ikke prøvd spillet........ du spiller kanskje på en vanlig tv og 50 hz? prøv 60 husker Kameo, der var det dag og natt mellom 50 og 60hz på en vanlig tv Endret 25. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) er hakking på enspiller. spilt på gammel bilderørtv og 37" full hd lcd tv på pegge. Om det er EA sim feil så er det fortsatt en defekt. Hvis de selger spill som skal være hakkete så er det svindel. betalte 600 for deg og forventet et bra spill. ikke kjedlig spill som hakker! nekter de å bytte får du høre. kjøpte xboxen der og alle spill er fra den butikken. Handler aldri der mer da. I værstefall så får de ta den inn som bruktspill! får noe gjen da. skal aldri spille det mer Endret 25. desember 2008 av chriso89 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det skal se sånn ut......ikke noe hakking der Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 den skal byttes, makan til spill til 600 kr:/ i værstefall bytter jeg den inn som brukt så jeg får noe igjen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hvem er det som kjøper et spill uten å lese omtale........spes Need for Speed serien kanskje vist jeg var 14 :!: Om det hakker så fryktelig som du gir uttrykk for, så får du i beste/verste fall byttet i en ny som fungerer Endret 25. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kan hende det er xboxen din som er defekt da :3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 ble annbefalt det av selgeren. håper de viser litt service Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) start med å lese ting på Gamer.no eller Gamespot..også IGN så vær gang før du kjøper deg et spill så ser du på Review.. Endret 25. desember 2008 av Citus Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 skal fra nå av gjøre det. Men xboxen er grei. spilte på 2 maskiner der begge hakket. dog med samme HD da men spilte rett fra plata Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Spillet har veldig ujevn framerate ja. Nesten alle anmeldelser sier det. Du får prøve om du får byttet det til noe annet eller selge det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) hvis du lukker øynene og styrer litt med spaken så blir det sikkert like bra utrolig at de kan kalle dette et bilspill, man kunne jo likesågodt kjøre et badekar med turbin og få samme resultat. Endret 25. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Om det er EA sim feil så er det fortsatt en defekt. Hvis de selger spill som skal være hakkete så er det svindel. betalte 600 for deg og forventet et bra spill. ikke kjedlig spill som hakker! nekter de å bytte får du høre. kjøpte xboxen der og alle spill er fra den butikken. Handler aldri der mer da. I værstefall så får de ta den inn som bruktspill! får noe gjen da. skal aldri spille det mer Herregud, dette blir for dumt. Det er da for pokkern meg din feil at du kjøper spill i blinde/ blir anbefalt av butikken. Dem har ikke lik smak som deg, og at spillet hakker betyr for svarte ikke at den er defekt. Hvor mange spill har for eks ikke framedrops? Ånei, jeg må bytte inn alle PS3 spillene mine siden dem dropper når det skjer mye på skjermen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 nårdet skjer sa hver 20 sek eller ofte så ja det er defekt! Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 nårdet skjer sa hver 20 sek eller ofte så ja det er defekt! Det er dårlig laget, ikke defekt. Alle NFS Undercover er slik, uansett hvor og når du hadde kjøpt det. Du kan jo prøve å installere det til harddisk og spille det derfra. Det bedret frameraten litt for meg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 prøvde det. funka dårlig. får vel bare selge det Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det heter undercover, ikke undercomer. Du kan klage til han som anbefalte deg det, han synest kanskje det var bra, men du kan synest noe annet, så si at du ikke likte det og at det hakket. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Da går jeg fram slik: Ble annbefalt dette spillet og må nesten si jeg ble veldig skuffet. veldig hakkete spill og kjedligt. noen mulighet for å få byttet? 600 for et spill som er så dårlig burde ikke bli annbefalt. Hvis du ikke gir meg god service er det siste gang jeg kjøper no hos de! jeg og brodern har kjøpt flere spillemaksiner og mange spill der så de burde vise litt service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå