Gå til innhold

Need for speed undercover hakker

Christoffero89

Anbefalte innlegg

kjøpte spillet til 599 kroner på game. Spillet lagget mye på min xbox. testet på broderns xbxox og samme resultat der:/

Kan jeg bytte spillet da? kan jeg bytte til annet spill? vil ikke ha det drittspillet igjen. dårlig styring, kjedeligt rett og slett. så i ettertid det fikk 2 poeng av 6. Spurte game fyren hvilket bilspill han anbefalte og han annbefalte dette.

Føler meg veldig lurt!

Spilelt er dårlig og mye lagg:(

Endret av chriso89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lagging skjer kun online

du snakker nok om hakking, og om det er bare er EA som er slurvete med optimalseringen av spillet, så har ikke du noen rett på å bytte det

men jeg har ikke prøvd spillet........

du spiller kanskje på en vanlig tv og 50 hz? prøv 60

husker Kameo, der var det dag og natt mellom 50 og 60hz på en vanlig tv

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

er hakking på enspiller. spilt på gammel bilderørtv og 37" full hd lcd tv på pegge.

Om det er EA sim feil så er det fortsatt en defekt. Hvis de selger spill som skal være hakkete så er det svindel. betalte 600 for deg og forventet et bra spill. ikke kjedlig spill som hakker!

nekter de å bytte får du høre. kjøpte xboxen der og alle spill er fra den butikken. Handler aldri der mer da.

I værstefall så får de ta den inn som bruktspill! får noe gjen da. skal aldri spille det mer

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Hvem er det som kjøper et spill uten å lese omtale........spes Need for Speed serien

kanskje vist jeg var 14 :!:

Om det hakker så fryktelig som du gir uttrykk for, så får du i beste/verste fall byttet i en ny som fungerer

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Om det er EA sim feil så er det fortsatt en defekt. Hvis de selger spill som skal være hakkete så er det svindel. betalte 600 for deg og forventet et bra spill. ikke kjedlig spill som hakker!

nekter de å bytte får du høre. kjøpte xboxen der og alle spill er fra den butikken. Handler aldri der mer da.

I værstefall så får de ta den inn som bruktspill! får noe gjen da. skal aldri spille det mer

Herregud, dette blir for dumt. Det er da for pokkern meg din feil at du kjøper spill i blinde/ blir anbefalt av butikken. Dem har ikke lik smak som deg, og at spillet hakker betyr for svarte ikke at den er defekt. Hvor mange spill har for eks ikke framedrops? Ånei, jeg må bytte inn alle PS3 spillene mine siden dem dropper når det skjer mye på skjermen.

Lenke til kommentar

Da går jeg fram slik:

Ble annbefalt dette spillet og må nesten si jeg ble veldig skuffet. veldig hakkete spill og kjedligt. noen mulighet for å få byttet?

600 for et spill som er så dårlig burde ikke bli annbefalt.

Hvis du ikke gir meg god service er det siste gang jeg kjøper no hos de!

jeg og brodern har kjøpt flere spillemaksiner og mange spill der så de burde vise litt service

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...