Gå til innhold

HP iPAQ H1930 -Kan jeg bruke denne per i dag?

khvm

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk i går en HP iPAQ H1930 (lansert i 2005) i julegave. Den er brukt, og jeg har ikke fått tatt den helt i bruk ennå.

Jeg har forstått det som at den ikke har Wifi, og at jeg derfor ikke vil få knyttet meg opp til trådløst nettverk. Det virker i utgangspunktet som at den hovedsaklig kan fungere som en digital dagbok hvor jeg oppfører daglige gjøremål med de begrensede Windows-programmene, som er standard på denne PDA´en. Det skal visst også være mulighet for å benytte den som en GPS, men da må den knyttes opp mot en GPS-antenne.

Det jeg lurer på er om noen vet om det vil være mulig på noen måte å kunne få knyttet den opp mot internett og dermed kunne lese mail og samtidig eventuelt ringe fra den med f.eks Skype, når jeg først har fått knyttet meg opp mot et trådløst nettverk?

Spørsmålene mine kan virke litt rotete, men jeg er ukjent med denne PDA´en, og vil vel ikke tro at den kan holde tritt med dagens PDA´er... Men igjen vil det bli for dumt å ikke benytte den.

PS! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt vanlig lader til den, da det kun medfulgte billader?

Takker for alle svar!

Ha en riktig god jul videre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Siden den er litt gammel, så er ofte bruktmarkedet plassen å lete etter utstyr til den.

Om du ønsker w-lan på den, så finnes det slike kort osm man putter inn i minnekortplassen.

Men da kan man selvsagt ikke bruke minnekort på den.

Fulgte det med datakabel?

For den har vel ikke blåtann? Jeg regner med at den ikke har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...