Gå til innhold

Simens S55 eller seT68i??

Anbefalte innlegg

Kjære kamera, kan du forklare hvilken av disse punktene som er noe viktige...? jeg er desuten ikke enig i at skjermen er bedre på s55 en på t68i, fordi om den er det på papiret. Punktene uten om java er bare småting som ikke er noe serlig vesentlige...

EDIT: glemte å si at jeg synes at t68i ser SINNSYKT mye bedre ut... :lol:

Jeg har ikke sagt det var viktig heller, sa bare noen ting S55 har som T68i ikke her.

- dere må lære dere å lese litt bedre, syns jeg. For for meg gjør det ingenting om det kjøpes S55 eller T68i, jeg har ingen av de telefonene.

- og ja, S55 gir mer for pengene, har man først en mobil med MMS, vil man helst ha kamera også. Og da gir S55 mer for pengene. Java er en stor fordel.

Skjermen på S55 er ikke bedre på papiret, på papiret er de akkurat like. I virkeligheten, er skjermen på S55 bedre, så lenge man greier å bruke riktig filformat.

Vurderer man først T68i vs S55, burde det i grunnen ikke være noen tvil, så lenge man ikke velger pga utseendet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må få lov å si at de som syns at telenor/netcom logoen på t68i er plagende er ganske på ruta... Hva gjør det vell om 1/30-del av bilde er dekt til med skrift...? jeg mener, er det bilde du skal se på, så gjør følgene

1. Gå inn på menyen (dette gjør du ved å trykke inn joysticken eller dytte den mot høyre eller venstre)

2. Gå til "spill og moro" ("games and fun"), rakseste måte å gjøre dette etter man er komt inn i menyen er å dytte joysticken ned en gang og så trykke inn eller "yes"

3. Gå til "Mine bilder", raskeste måte å gjøre dette på når man er inne på "spill og moro" ("games and fun") menyen er å dytte joysticken en gang ned.. Trykk så ned joysticken eller "yes" knappen.

4. Nå er det bare å bla, bruk joysticken til dette, vil du se bilde i fullt format kan du trykke inn joysticken eller "yes". Har du ingen bilder kan du få det blant annet av en kamerat via "bluetooth" eller "infrarød" - det gjør du på følgende måte.. neida :lol::lol:

Lenke til kommentar
S55 er helt klart det beste valget mellom disse, hvorfor?

S55 har java

S55 har polytoner....

dette skulle jo være grunnen til at denne HELT KLART er det beste valget, og så skal plutselig IKKE være viktige? fårstår ikke helt va du mener, kan du gjøre det klart for meg?

Lenke til kommentar

S55 er jo den beste fordi den har java, polytoner, kamera med blitz. Men det gjør ikke tingene nødvendigvis viktige.

For meg er java _veldig_ viktig.

Men, kan du fortelle meg hvor jeg har sagt at den listen jeg ga, at alt det er viktig?

kan du ikke bare innse det, S55 har mer/er bedre enn T68i, viktig eller ikke viktig.

Oh, crap.

Lenke til kommentar

for all del, s55 er en veldig god mobil, og man får mer for pengene.. men jeg hadde valgt t68i - noe jeg gjorde for noen uker siden :lol:

Angående det vi diskuterer, må jeg bare få lov å sitere deg igjen..

S55 er helt klart det beste valget mellom disse, hvorfor?

hvet ikke jeg, men det virker på meg som s55 er en UTROLIG MYE MER FANTASTISK dingsboms PÅ GRUNN av disse kriteriene du har skrevet...

men nå gidder jeg ikke diskutere mer om det, er egentlig uviktig - i alle fall når begge parter hver hvem som har rett :smile: hehe

Lenke til kommentar

JA;

S55 er HELT KLART det BESTE valget over T68i, fordi den har JAVA.

Det er det, java telefoner er bedre enn ikke-java telefoner. Mye merm ulighet for å kunne utnytte mobilen til diverse ting.

Jada, du har valgt T68i du, og det er det rette valget for det. Men det betyr ikke at den er bedre enn S55. - såklart du som har mobilen syns jo den du har er best. - Jeg har ingen av de.

Mulig jeg ordlegger meg litt feil, men det må gå an å tenke litt over det man leser også.

(jada, jeg ser godt at jeg har rett her.)

levlex: det er like unyttig som foreksempel polytoner er for meg. JEG har ikke bruk for det. Men greit nok, sikkert morro de første dagene..

Lenke til kommentar

levlex: det er like unyttig som foreksempel polytoner er for meg. JEG har ikke bruk for det. Men greit nok, sikkert morro de første dagene..

kan du forklare meg nyttenm paa hele din liste bortsett fra java?

Ps. Kan du tenke deg et stereoanlegg eller en tv uten fjernkontroll? :lol: [/code]

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor ikke? Det har jeg faktisk ikke kommet til å hatt noen problemer med. Men når man først har en fjernkontroll så kan man da bruke den. Men man kan ikke sammenligne dette med tv/stereo, da hadde det vært lagd en egen fjernkontroll til.

Lenke til kommentar

Rart hvor mye enkelte tviholder på at T68i er bedre enn S55 når fakta motsier noe annet. På et forum som dette (hardware.no, burde være endel datafolk her) burde jo begeistringen være mye større for S55 enn T68i. Siemens har jo alltid vært datafolkenes favoritt på grunn av sin støtte for tilkobling til PC, fungerer som en harddisk, drag and drop av kjente filtyper osv, kjent mappestruktur osv...

Var bare en tanke, ikke noe noen trenger å krangle på.

Lenke til kommentar
Rart hvor mye enkelte tviholder på at T68i er bedre enn S55 når fakta motsier noe annet. På et forum som dette (hardware.no, burde være endel datafolk her) burde jo begeistringen være mye større for S55 enn T68i. Siemens har jo alltid vært datafolkenes favoritt på grunn av sin støtte for tilkobling til PC, fungerer som en harddisk, drag and drop av kjente filtyper osv, kjent mappestruktur osv...

Var bare en tanke, ikke noe noen trenger å krangle på.

Kanskje fordi t68i koster nesten 1000kr mindre enn s55?

Mange liker jo t68i sitt design bedre enn s55 sitt, og velger den ut i fra det.

Men når du snakker om tilkobling til pc, så fikk jeg ikke min s55 til å koble seg til min bærbare pc via infrarød, noe som funket med t68i. :roll:

Hadde s55 og t68i kostet det samme, så er jo s55 et bedre kjøp.

Men personlig synes jeg t68i designet er bedre, og det er SE jeg har mest tro på.

Lenke til kommentar

Er jo klart at S55 er en bedre telefon kvalifikasjonsmessig, men når man sammregner pris og nytte så er den kanskje ikke alltid rette valget for alle. Her anbefalte flere folk S55 for en fyr som KUN satte som kriterie at den var enkel med MMS og kul. Dvs. at han ikke satte java og andre ting som feks. polyfoniske toner som kriterie og dermed lett kunne klare seg med t68i. Hadde han spurt etter Java eller polyfoniske toner så hadde jeg også foreslått S55!

Lenke til kommentar
Rart hvor mye enkelte tviholder på at T68i er bedre enn S55 når fakta motsier noe annet.

Kanskje fordi t68i koster nesten 1000kr mindre enn s55?

Så du mener at fordi den koster mindre, så er den mye bedre? :lol:

Jeg begynner å lure på om du dennis hadde en tidlig tidlig prototype av S55, du er den eneste i VERDEN jeg har hørt om som har hatt så mange problemer med S55. Bortimot ALT funker til alle andre jeg har snakket med, inkludert meg. ;)

Lenke til kommentar

Nei, ZybiX, men for mange er virkelig pris en viktig faktor når det gjelder valg av mobiltelefon... Dessuten burde det vel være morsomt for data-gjengen å kunne styre PC-en med mobiltelefonen, right? Det kan T68i, og alle andre (Sony)Ericssoner med Blåtann... :)

Lenke til kommentar
Nei, ZybiX, men for mange er virkelig pris en viktig faktor når det gjelder valg av mobiltelefon... Dessuten burde det vel være morsomt for data-gjengen å kunne styre PC-en med mobiltelefonen, right? Det kan T68i, og alle andre (Sony)Ericssoner med Blåtann... :)

Hvis noen velger T68i fremfor S55 bare pga den funksjonen, har de rett og slett ikke bruk for en mobil! Det er det eneste som er "bedre" på T68i

Og til dere som sier at skjermen på T68i er bedre enn den på S55, poster jeg nok en gang dette sammenligningsbildet :):

s55t68i_01.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...