Core-1 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Men tenker litt at jeg savner humoren fra SSX og Amped, kan Shaun White sammenlignes på noen måte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 SW satser mer på realistik, som skate, men får det ikke helt til. Det er ganske tullete fysikk, og det er lett å gå lei. Jeg har klart omtrent 70% av spillet tror jeg, og har ikke rørt det på nesten 2 uker. Jeg anbefaler heller å vente en liten stund, til du kommer over noe billig. Ser ikke at det er verdt noe mer enn 350 kr. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 meh, jeg er ikke lei:P og nei, det prøver ikke på realisme. det er ikke like overdrevet som ssx, men den prøver neppe å være som skate=P! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Ah, da har jeg misfortått ettellerannet:) Edit: det jeg er lei av, er å samle på myntene. Er på de siste myntene nå. Endret 25. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvis du har det derre Wii-Fit-balansebrettet, skal visst spillet være ganske moro. Uten brettet, er det visstnok midt på treet. Hvis jeg husker reviewen fra GT korrekt nå. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Må få testa det her ånkli merker jeg, vil ikke betale for noe som ikke er kult Men fins det no snowboard spill til wiii som er no tess? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 SSX on tour er det ENESTE snowboardspillet jeg liker. Broren min fikk SW til jula, og jeg syns ikke det er så gøy. Fokuserer mer på realisme. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ssx blur er for vanskeligXD jeg har aldri klart og ta supertriks!=P though prøvde ikke så alt for mange ganger før jeg rota det bort:P Lenke til kommentar
kjetilemil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Edit: det jeg er lei av, er å samle på myntene. Er på de siste myntene nå. Hvordan fikk du tak i mynten (yen) som er oppe på en høyde/fjell midt i bakken i "europa"??? skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg opp dit!!! FRUSTRERENDE *løst* Endret 7. januar 2009 av kjetilemil Lenke til kommentar
kottila Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Men tenker litt at jeg savner humoren fra SSX og Amped, kan Shaun White sammenlignes på noen måte? Det er ganske artig med wii fit brettet. Har ikke prøvd det uten faktisk, innbiller meg at det må bli veldig lett da... Når det koster under 200kr , så er risikoen ganske liten uansett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 SSX Blur er svært bra, men slalombiten er altfor vanskelig for min del. Men heldigvis er det bare to slalombaner før du når Peak 3, så det er ikke noe katatrofe. Hadde aldri noe problem med å ta triks. Det eneste jeg ikke liker i Blur bortsett fra slalom er at alle er så annonyme. Jeg savner alle de små kommentarene fra SSX3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå