Gå til innhold

UT 2003

pelzi

Anbefalte innlegg

Jeg har et Connected Radon 9500 pro skjermkort.....og får ikke startet UT2003......det kommer til første skjermbilde, så hopper det ut. Det virket fint med det gamle skjermkortet (Riva TNT2) men da hakket det en del. Har prøvd å oppdatere drivere også.....Noen råd? Hvordan kommer man inn i evt sikkerhetsmodus i UT2003??

På forhånd takk :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du kan komme inn i sikkermodus. Den ligger på startmenyen (hvis du da ikke har fjernet denne selv eller valgt å ikke installere startmenysnarveier da du installerte spillet): Start -> Programmer -> Unreal Tournament 2003 -> UT2003 Safe Mode.

Lenke til kommentar

Hmmmm...........det var rart......jeg har installert startmeny snarveier, men det ligger ikke der. Ligger kun en snarvei te Ut2003.exe......finnes det en kommando? Noe i den duren: "Ut2003.exe /safe" ??

Lenke til kommentar
Hmmmm...........det var rart......jeg har installert startmeny snarveier, men det ligger ikke der. Ligger kun en snarvei te Ut2003.exe......finnes det en kommando? Noe i den duren: "Ut2003.exe /safe" ??

Ja, det finnes en annen metode: UT2003.exe -safe

Edit: Her er en kopi av min, slik at du ikke tar feil av hvordan det skrives: "E:Epic GamesUT2003SystemUT2003.exe" -safe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...