pelzi Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har et Connected Radon 9500 pro skjermkort.....og får ikke startet UT2003......det kommer til første skjermbilde, så hopper det ut. Det virket fint med det gamle skjermkortet (Riva TNT2) men da hakket det en del. Har prøvd å oppdatere drivere også.....Noen råd? Hvordan kommer man inn i evt sikkerhetsmodus i UT2003?? På forhånd takk Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tror kanskje du bør laste ned siste patchen til spellet dersom du ikke har gjort det allerede... Andy Lenke til kommentar
pelzi Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Har prøvd med siste patch'en også...... Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ja, du kan komme inn i sikkermodus. Den ligger på startmenyen (hvis du da ikke har fjernet denne selv eller valgt å ikke installere startmenysnarveier da du installerte spillet): Start -> Programmer -> Unreal Tournament 2003 -> UT2003 Safe Mode. Lenke til kommentar
pelzi Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Hmmmm...........det var rart......jeg har installert startmeny snarveier, men det ligger ikke der. Ligger kun en snarvei te Ut2003.exe......finnes det en kommando? Noe i den duren: "Ut2003.exe /safe" ?? Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hmmmm...........det var rart......jeg har installert startmeny snarveier, men det ligger ikke der. Ligger kun en snarvei te Ut2003.exe......finnes det en kommando? Noe i den duren: "Ut2003.exe /safe" ?? Ja, det finnes en annen metode: UT2003.exe -safe Edit: Her er en kopi av min, slik at du ikke tar feil av hvordan det skrives: "E:Epic GamesUT2003SystemUT2003.exe" -safe Lenke til kommentar
pelzi Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Det virket helt fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå