Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

xbox 360 Live// on das internets?

Anbefalte innlegg

Jeg har:

xbox 360 - 60gb

ethernet kabel /som var med

en at-rg634 boks

og en fujitsu siemenes laptop m/ vista... vits'a

Og jeg kunne gjerne trengt litt hjelp på å sette det opp, en som nettopp var hos meg sa at jeg måtte ''låse opp'' enda en port på ''at-rg634'' boksen, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør dette, skal jeg ringe til eidsiva neste uke, eller klarer dere å hjelpe meg?

som dere sikkert skjønner er jeg ikke akkurat den fødte data-1337'n men klarer sikkert å fikse dette hvis dere er med-hjelpelige, eller bare klarer å forklare det bra nok hehe..

btw: jeg har ikke en router, eller en wireless adapter til xbox.

mvh kåre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
ingen som gidder?..

Jeg har nettopp gjort omtrent det samme. Når jeg koblet laptoppen og xboxen sammen ble Xboxen funnet med én gang og det var bare å følge instruksene for å konfigjerer Xboxen mot PC-en.

Det var litt verre å få Xboxen i kontakt med internett. Tidligere når jeg koblet Xboxen til routeren via en kabel gikk det av seg selv, men det kan godt tenkes at du konfiguerer routeren din for at det skal fugnere helt ultimat.

Jeg har selv en Speedtouch fra Nextgentel og jeg vet ikke hvordan din router er i forhold til den, men for å konfigurer min må jeg taste inn adressen 10.0.0.1 i en webleser. Kommer du bare så langt så tror jeg det er mulig å finne ut av resten.

Endret av PelleP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...