Gå til innhold

Gamer.no T-skjorter

Ville du kjøpt en Gamer.no T-skjorte?  

3 stemmer

1. 1. Ville du kjøpt en Gamer.no T-skjorte?

• Ja, men jeg vil ikke betale mer enn kr. 100,-
      26
    • Definitivt.
      44
    • Ja, men kr. 150,- var for dyrt.
      15
    • Nei, det gidder jeg ikke bruke penger på.
      51

Anbefalte innlegg

Jeg synes at 150 spenn var for dyrt.

Det er kult med en sånn t-skjorte, men jeg synes dere burde ta det litt billigere siden det er reklame for dere. :wink:

Det der synes jeg var litt dårlig begrunnelse... gamer.no er jo ikke kjent for å være den største profitt-bedriften i Norge, for å si det sånn, så å kalle en slik skjorte "reklame" blir litt merkelig... Blir heller et tegn på at man er en flittig (?) bruker av forumene, og kanskje til og med skape litt interesse for dem, sånn ser jaffal jeg på det...:) Jeg synes ikke 150 er dyrt for en slik skjorte, og i ALLE fall ikke hvis de har tenkt til å nummerere dem...;) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er en fin-fin idè. Jeg skulle nok bestilt en par-tre stykker. Bare dere har XXL =)

Sorte skjorter er også favoritten min. Og den gule G-logoen ville tatt seg meget godt ut. Ville helst hatt slike bryter skjorter eller basket skjorter, men T-shirts er greit det også.

Tok meg til og med den frihet til å "designe" et eksemplar. Vinner neppe noen konkurranse, menmen. Det er vel lov å være entusiast =)

http://www.myth.as/gamershirt.jpg

Lenke til kommentar
Synes det er en fin-fin idè. Jeg skulle nok bestilt en par-tre stykker. Bare dere har XXL =)

Sorte skjorter er også favoritten min. Og den gule G-logoen ville tatt seg meget godt ut. Ville helst hatt slike bryter skjorter eller basket skjorter, men T-shirts er greit det også.

Tok meg til og med den frihet til å "designe" et eksemplar. Vinner neppe noen konkurranse, menmen. Det er vel lov å være entusiast =)

http://www.myth.as/gamershirt.jpg

syntes den så litt trang ut i halsen(?)

Lenke til kommentar
100 eller 150 coins er ikke avgjørende for meg, men 110 i postoppkrav setter en effektiv stopper for det meste.

Vi kan ikke selge dem slik, vi er antageligvis nødt til å selge via forhåndsbetaling. Ellers blir prisen helt spinnvill.

Lenke til kommentar

kvifor ikke bare ha ein liten G på ca 5x5 cm på høyre side ved brystet, :shrug: det blir for stort med ein kjempe G på ryggen og kansje ein enda større på magen.....

caps hadde no vert heilt topp da..... svart med gul G midt på. Framme. 8)

Lenke til kommentar

svart? hvor kjipt er det ikke å gå med svarte t-skjorter. nei folkens.., hvite/lyse klær, det er tingen :D pluss at det blir kaldere å gå med lyse klær om sommeren.. svarte klær blir varmt. (elns) :wink:

regner med at jeg er den eneste som vil ha hvit t-skjorte... hadde ikke bestilt uansett :roll: men fint forslag av tst. :)

Lenke til kommentar
100 eller 150 coins er ikke avgjørende for meg, men 110 i postoppkrav setter en effektiv stopper for det meste.

Vi kan ikke selge dem slik, vi er antageligvis nødt til å selge via forhåndsbetaling. Ellers blir prisen helt spinnvill.

Genialt! Velger dere en t-skjorte med brukbar kvalitet på stoffet, og trykket tåler noen vask, er 150,- helt greit for meg!

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke noe problemer med prisen på overklokking.no t-skjorta, bestillte en i samme slengen som jeg bestillte musematte fra microplex.. Kult om det går ann å kjøpe de i webshops.. slenger det med i handlekurven om det er lettvint, tviler på at jeg gidder å lete opp en forhandler og handle t-skjorte bare for t-skjortas skyld.

Sort og hvit er greit nok, hadde ikke gjordt noe om logoen var hakket tøffere enn overklokking.no sin heller ;)

Og ja, XXL er et must ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...