Gå til innhold

Gamer.no T-skjorter

Ville du kjøpt en Gamer.no T-skjorte?  

3 stemmer

1. 1. Ville du kjøpt en Gamer.no T-skjorte?

• Ja, men jeg vil ikke betale mer enn kr. 100,-
      26
    • Definitivt.
      44
    • Ja, men kr. 150,- var for dyrt.
      15
    • Nei, det gidder jeg ikke bruke penger på.
      51

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt å trykke opp Gamer.no T-skjorter. Først og fremst for medarbeiderne, men vil også trykke opp for leserne hvis det er interesse for å kjøpe dem. Er det stemning for dette? Prisen vil antageligvis ligge rundt. kr. 150,-, hvis dere ikke er alt for kresne på kvaliteten. Bedre kvalitet betyr dyrere skjorte. Hva er dere villige til å betale?

Til å begynne med har vi tenkt på en enkel svart, mørkeblå eller hvit T-skjorte med logoen vår foran og bak. Vi har ikke tenkt voldsomt på designet enda, og er åpne for innspill og ideer. Skal vi for eksempel ha en designkonkurranse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil jeg kjøpe, garantert. Designkonkurranse høres kult ut. Men for my tull må det ikke være, det blir bare stygt, synes jeg. Men en vanlig logo vil funke bra også, selv om dere kunne forsøkt en designkonkurranse, og heller bare tatt den enkle logoen om det blir mange dårlige innsendinger.

Lenke til kommentar
Skal vi for eksempel ha en designkonkurranse?

Jeg har en design-idé! :p

Gamer-G på venstre arm. Adressen www.gamer.no printet lavt og litt til høyre på brystet. Hele logoen, Gamer.no, plassert høyt på ryggen, med teksten "- spillsiden for gamere - av gamere" en tanke under. Dette designet passer fint med hovedfargene dere tenkte på; sort, mørkeblå og hvit.

Høres dette kult ut?

Lenke til kommentar

Det kan være vanskelig å gjennomføre alle ønskene som kommer frem her, samtidig som en pris på under kr. 100- overholdes, som en gruppe lesere ønsker. Jeg skal sondere terrenget litt til uka, eller etter påske, for å se hvilke priser som finnes, og hva som tilbys.

Lenke til kommentar
Jeg synes at 150 spenn var for dyrt.

Det er kult med en sånn t-skjorte, men jeg synes dere burde ta det litt billigere siden det er reklame for dere.  :wink:

Vi skal ta en avgjørelse på hva vi gjør i løpet av neste uke, eller etter påske. Prisen dere må betale kommer naturligvis helt ann på hvor mye vi må betale for å trykke disse. Gamer.no har ikke spesielt mye penger å bruke, og enda mindre å bruke på markedsføring, derfor kan vi ikke tape på dette.

Men jeg vil gjerne spørre deg. Hvis du kjøper en T-skjorte med Levi's trykt foran/bak i en klesbutikk-butikk til kr. 200,-, har du da tenkt over at du går rundt å reklamerer for Levi's? Hva med bæreposene i butikken? De er ikke gratis, til tross for at det er god reklame for butikkene. De kunne jo vært helt hvite, men det er de ikke. Tenk på det. ;)

Lenke til kommentar
Skal vi for eksempel ha en designkonkurranse?

Jeg har en design-idé! :p

Gamer-G på venstre arm. Adressen www.gamer.no printet lavt og litt til høyre på brystet. Hele logoen, Gamer.no, plassert høyt på ryggen, med teksten "- spillsiden for gamere - av gamere" en tanke under. Dette designet passer fint med hovedfargene dere tenkte på; sort, mørkeblå og hvit.

Høres dette kult ut?

blir for mye tull... Helt svart skjorte med "gamer.no" gul skrift midt på brystet, medium skrift, blir for nerdete med for mye tullerusk...

Lenke til kommentar

Men jeg vil gjerne spørre deg. Hvis du kjøper en T-skjorte med Levi's trykt foran/bak i en klesbutikk-butikk til kr. 200' date='-, har du da tenkt over at du går rundt å reklamerer for Levi's? Hva med bæreposene i butikken? De er ikke gratis, til tross for at det er god reklame for butikkene. De kunne jo vært helt hvite, men det er de ikke. Tenk på det. ;)[/quote']

Ja, men Levi's lever bare på å selge klær. Og butikkene har bæreposer fordi det er nødvendig, ikke fordi det er kult med en bærepose hvor det står Rimi på.

Gamer.no er en spillside, ikke klærselgere. Dere gjør det heller ikke fordi det er nødvendig.

Dermed... synes jeg dere burde ha det billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...