Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente jeg var intr ble sammen med en annen

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Schizofren?

Nå må du da bestemme deg, enten si A eller B. Enten er du interessert/glad i henne som en venn, eller var du kun ute etter å bruke hu som knulledukke i fylla. Isåfall, hvorfor gadd du lage en tråd om det her hvis det ikke var følelser bak det? Samt si at det er hu som oppførte seg rart når det tydeligvis er du som har brukt hennes følelser til din fordel for å få litt kjøtt på kølla?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo skjønne at ho begynner å lure på hva du vil når du plutselig sletter ho fra facebook osv. Da må ho tenke at du likte ho siden det skjer i forbindelse med at ho nettopp har fått kjæreste.

Det du har gjort er absolutt feil måte å gjøre det på. Og jeg håper ikke du får noen gode tips her, ettersom du i mine øyne ikke fortjener den jenta da du kun er ute etter en ting. Det var kanskje jenta klar over også som tydeligvis var mer intressert i å ha et forhold?

Jeg tror jenta likte deg i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Du må jo skjønne at ho begynner å lure på hva du vil når du plutselig sletter ho fra facebook osv. Da må ho tenke at du likte ho siden det skjer i forbindelse med at ho nettopp har fått kjæreste.

Det du har gjort er absolutt feil måte å gjøre det på. Og jeg håper ikke du får noen gode tips her, ettersom du i mine øyne ikke fortjener den jenta da du kun er ute etter en ting. Det var kanskje jenta klar over også som tydeligvis var mer intressert i å ha et forhold?

Jeg tror jenta likte deg i utgangspunktet.

Feil fordi? Skal ikke TS få lov å avvise ei kjerring som han likte bedre enn han ønsket at han gjorde? Skal ikke TS få lov å ha nok selvrespekt til å sette seg selv fremfor ei kjerring som vil sole seg i glansen av å ha funnet en annen mann enn TS? Finnes da grenser for hva en skal finne seg i her i verden.

Lenke til kommentar
Feil fordi? Skal ikke TS få lov å avvise ei kjerring som han likte bedre enn han ønsket at han gjorde? Skal ikke TS få lov å ha nok selvrespekt til å sette seg selv fremfor ei kjerring som vil sole seg i glansen av å ha funnet en annen mann enn TS? Finnes da grenser for hva en skal finne seg i her i verden.

Som sagt, så føler jeg at jenta egentlig likte han, men ho gikk til en som var litt mer seriøs. En som også ville ha et forhold og ikke bare sex. Men nå kjenner jeg jo ingen av de personene dette gjelder, så er egentlig umulig å si noe som helst.

Og den voksne måten å gjøre det på, er hvertfall ikke å kutte kontakten totalt og med en gang slette ho som venn fra diverse sosiale nettsider.

Jeg har respekt for meg selv når jeg innser at ho ikke liker meg. Da lar jeg ho heller bare være en venn og så går jeg videre. Men jeg har ikke respekt for egoister.

Lenke til kommentar
Og den voksne måten å gjøre det på, er hvertfall ikke å kutte kontakten totalt og med en gang slette ho som venn fra diverse sosiale nettsider.

Jeg har respekt for meg selv når jeg innser at ho ikke liker meg. Da lar jeg ho heller bare være en venn og så går jeg videre. Men jeg har ikke respekt for egoister.

Men hva i all verden skal en med slike mennesker i livet sitt? En vet at det vennskapet er over. Hva i all verden skal en bruke tid på mennesker som ikke gadd strekke seg det lille ekstra første gangen? Om ei jente ikke kan være tydelig fra dag en med meg så ser jeg ikke poenget i å bruke noe mer tid p henne. Mennesker uten vilje og klare meninger er kjedelige og lite fruktbare. Livet er for kort til å kastes bort på vås.

Lenke til kommentar

Kanskje det er det jenta tenker også. Hva skal ho med en som bare vil ha sex, men som ikke vil ha noe forhold, noe hun tydeligvis var ute etter. Men NÅ er vel det vennskapet over, ja, fordi trådstarter kunne gjort ting annerledes. Det du sier er egentlig, "Hva skal man med venninder når man ikke får noe mus".

Jeg kan gi et godt tips, og det er å ta vare på alle venninder for det gir deg masse tilbake, om du er god nok venn. Du får en bedre forståelse og jeg tror man er så og si helt like uansett kjønn. Det er bare at samme gutta så skal det være litt røft og hæla i taket og gi faen. Men jeg kan ærlig si at jeg har fler jentevenner. Det er liv der også, men forskjellen med jenter er at de tenker mye dypere i ting og de prater om det (Eller det er vel ikke en ting det IKKE blir snakket om da). Alle er forskjellige selvfølgelig, men sånn generelt.

Hva er fordelene? Mer mus, bedre personlighet, godt rykte, som igjen gir førstnevnte, og det viktigste av alt, en så god venn du aldri kunne fått om det var en gutt hvertfall. Alle jenter er noen horny skapninger. Men hvem jente er vel ikke "hore" om de puler fler enn 5, og hvem gutt er vel ikke "kul" når han er på 100stk pluss pluss.

Kanskje litt homofilt sagt, men jeg har fortsatt hår i ræva og skinnskjegg.

Lenke til kommentar

Okay først av alt, hvorfor i all verden skulle jeg ha ville tøffet meg med en gjestebruker. Saken var at jeg kanskje fikk litt følelser da vi møttes helt i starten, det er en god stund siden nå, men etter å ha blitt bedre kjent oppdaget jeg sider ved henne jeg ikke helt likte så jeg ble usikker. Jeg har hele tiden vært litt usikker derfor er det kanskje litt sånn frem og tilbake i skrivingen...

Og shitzo, jeg føler ikke at jeg hadde noe å hente ut av et vennskap med denne jenta, såklart jeg har venninner som jeg henger med uten større baktanker jeg også. Og ikke kom her å si at du gidder å være venn med noen bare for å være snill, det tror jeg ikke på engang.

Har ikke snakket med henne siden jeg startet tråden nå, gadd ikke svare på facebook meldingene så hun sluttet å sende, får bare håpe og krysse fingrene for at det ikke tikker inn noen meldinger når hun får penger på kortet

Lenke til kommentar
Kanskje det er det jenta tenker også. Hva skal ho med en som bare vil ha sex, men som ikke vil ha noe forhold, noe hun tydeligvis var ute etter. Men NÅ er vel det vennskapet over, ja, fordi trådstarter kunne gjort ting annerledes. Det du sier er egentlig, "Hva skal man med venninder når man ikke får noe mus".

Har flere venninner jeg ikke har hatt sex med, og som jeg haller aldri kommer til å ha sex med. Men enhver kvinne der jeg eller hun har forsøkt å oppgradere vennskap og kjennskap til forhold, og dette ikke har lyktes, er nå eksbekjente. Hvorfor? Jo fordi disse er dødkjøtt som bare vil hemme meg i å leve mitt liv slik _jeg_ vil leve det. Har du prøvd deg på et forhold og feilet, så er alt forbi.

Hadde dama TS snakker om _virkelig_ ville hatt et forhold så kunne hun bare ha gått for det? I stede for å spille spill? Damer som spiller spill vitner bare om at de er damer totalt blottet for selvtillit. Det er alt annet en tiltrekkende.

Lenke til kommentar

GJEST og brutal_mann:

Jeg er venn med noen (I dette tilfelle, jenter som man vil noe mer med, men hvor det ikke er gjensidig) fordi det er noe jeg vil at andre skal være med meg. Jeg er ikke venn med noen for å være grei. Og jeg satser på at folk gir tilbake noe av det jeg har gitt de. Det er et fåtall mennesker som får like mye tilbake som de gir og det finnes også noen som ikke gir en dritt, men som bare får og får. Men det er som regel mennesker hvor folk VET at det er mye å hente, fordi de har ditt og datt.

Det er venner jeg ikke vil ha, fordi det er falsk og overfladisk. Men såklart, hvis de kommer til meg og gjør en innsats for å bli kjent med meg på riktige grunnlag, så driter jeg i om en kamerat har en milliard på kontoen. Og jeg har også samvittighet nok til å ikke VELGE venner utifra hva de har og ikke har.

For å nevne en ting til på den første setningen; Hvis man sier til en jente at man liker ho på den måten, og det ikke er gjensidig, så har ho vanskelig for å se på deg på samme måte igjen. Det er helt naturlig og det bare blir sånn. Det er derfor man aldri skal si til en jente at man liker ho. Det er tross alt ganske så simpelt å plukke opp signaler som forteller deg hva ho vil, og slik unngår man slike situasjoner.

Det kan kanskje virke som en fasit dette, men det er kun min egen erfaring og selvfølgelig har dere også det. Men til slutt så har man ingenting å tjene på å være idiot. Ja, livet er hardt, men faen ta dere som heller bensin på bålet. Jeg har heller samvittigheten og ryktet mitt rent enn å lage min egen lille verden hvor alt er perfekt og hvor man feier alle problemer under teppet.

Jeg tenkte også sånn før "brutal_mann". Akkuratt samme innstilling, men så havnet jeg litt på kjøret med piller og alkohol/cannabis og det var først da jeg innså hva problemer egentlig er, og uansett hva jeg sier nå så vil dere aldri forstå før dere har gått igjennom det samme selv. Det finnes en verden du kan se med dine egne øyne hver dag, men det finnes også en skjult verden du ikke har sett enda, hvor det er så mye ondskap at du ville ikke klart et sekund uten rusen din. Jeg har alltid lurt på hvorfor alle narkomane blir kristne. Man kan jo aldri vite helt sikkert, men fra å oppleve en sånn ondskap hver eneste dag til å møte mennesker som driter i hva du HAR gjort og som bare vil deg godt tror jeg er en fantastisk opplevelse.

Jeg er absolutt ikke kristen, selvom jeg tror det finnes etellerannet. Men det jeg virkelig tror på, er en ekte verden hvor ingen ting er skjult og hvor alle gjør en innsats for at medmennesker skal ha det bra. Forklart på en annen måte; Hvis du er utro, så kan du lage din egen skjulte verden hvor du ikke forteller det og kjæresten din tror alt er bra. Det jeg mener med en skjult verden kan være så mye mer enn det. Tok et eksempel.

Mulig dere syns dette bare er piss, men jeg tror virkelig hele verden nærmer seg et punkt hvor ting snart kommer til å snu hvor det er mer snakk om følelser enn materielle ting. Man kan f.eks se noe av hva jeg står for i Kongens nyttårstale.

BTW: Hvis du føler at jenter spiller spill med deg, så burde du prøve å finne ut av hvorfor. Min forklaring er fordi de "tester" deg. Jenter sier og gjør mye rart, men jeg velger å tro at det er fordi de vil finne ut av ting på en annen måte, kanskje en måte som er EKTE hvor du ikke har mulighet til å juge deg unna sannheten. Ubevisst eller ikke.

Endret av Shitzo
Lenke til kommentar
BTW: Hvis du føler at jenter spiller spill med deg, så burde du prøve å finne ut av hvorfor. Min forklaring er fordi de "tester" deg. Jenter sier og gjør mye rart, men jeg velger å tro at det er fordi de vil finne ut av ting på en annen måte, kanskje en måte som er EKTE hvor du ikke har mulighet til å juge deg unna sannheten. Ubevisst eller ikke.

Mye bra du skrev (av det jeg har fjernet), selv om jeg er uenig i mye av det.

Det du skriver her er meget interessant. Dette er nemlig en nøyaktig beskrivelse av den verden jeg opplever hver eneste dag. Og det er dette jeg blir så inderlig provosert av. Hva sier det ikke om hva jenter mener og tror om meg og min integritet når de ikke kan stole på svar jeg gir, men må spillee spill? Hva sier det om jentene sin manglende evne til å kommunisere som oppegående mennesker? Hva er det med kvinner og direkte beskjeder? Hvor er det genene svikter og gjør at skuespill, manipulasjon og løgn er den eneste måten kvinner kan forholde seg til omverdenen på?

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at jenter gjør dette helt bevisst. De som gjør det er uansett jenter du ikke vil ha. MEN tusenvis av år med undertrykkelse har nok noe med saken å gjøre. Og at de fleste gutter oppfører seg som de gjør kanskje (Røffe, kåte, "slemme" og "frekke"). Her kommer vi igjen inn på noe av det jeg skrev om i det forrige innlegget. Her kan man vinne på å være idiot, sant nok, men tilslutt sitter du igjen med en falsk og utro kone.

Det er som med alt annet her i livet. Hvis du skal et sted, må du finne ut av hva det er du virkelig vil. Og så må du finne en måte å komme deg dit på. Tilpasse deg selv slik at du tiltrekker deg det. Det hjelper ikke å si at du vil ha en million kroner. Du må ha en lidenskap som du brenner så inderlig for. Du skaper deg en ide og kjører løpet fult ut og skal man ha en million kan man ikke fokusere på pengene, men hva som gjør at pengene kommer til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...