Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Okei, for en god stund siden møtte jeg ei jente som jeg fikk litt interesse for. Hun var da på vei inn i et forhold, men hun sa ifra til han at hun ikke var klar for noe forhold. Hun sa ihvertfall det til meg og at det ikke var hennes type osv. Tiden gikk og jeg var veldig usikker på hva jeg faktisk ville, det var litt roting i fylla thats it. Hun ringte å sendte meldinger hele tiden, men tok aldri noe særlig insiativ til at hun ville noe mer en å være venner. Plutselig blir hun sammen med han første typen, og jeg tenker bare wtf. Jeg hadde ikke noe særlig følelser eller noe så tok det ikke så veldig tungt, men ble litt sånn bitter og kuttet kontakten, slettet hun på msn, face og slettet nr. Selvfølgelig merket jo hun dette da og skulle absolutt ha en forklaring, jeg prøver å si at jeg ikke gidder å snakke om det og at jeg helst ikke vil snakke noe mer med henne i det hele tatt men hun gir seg faen ikke. Til slutt spurte hun meg om jeg var sur pga han andre typen, og at jeg hadde hatt mange sjanser men jeg viste bare interesse i fylla og at det hele kunne vært annerledes hvis jeg ikke hadde vært full hver gang jeg viste interesse. Jeg gadd ikke svare en gang... Hvis hun viste at jeg ikke bare ville være venner og blir sammen med han andre, da må hun jo skjønne at jeg ikke gidder å prate med henne mer. Blir bare sur på henne, vet ikke helt hva jeg skal svare eller si... noen tips? Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hun var sikkert interessert i deg, men hun tenkte sikkert at det ikke var gjensidig, siden det ikke virker for meg som at du ikke har tatt noe særlig initiativ. Hun ga deg sikkert opp, og ble heller sammen med den andre gutten. Når hun da skjønner at du var litt interessert i henne likevel, så ble hun sikkert litt opprørt. Hvis du heller ikke ga noen klarer tegn på at du ville være mer enn en venn, så er ikke det hennes skyld. Men hun er sammen med noen andre nå, så hvorfor bry seg i det hele tatt hvis det er seriøst mellom henne og han andre gutten? Bare glem henne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg prøver, men hun vil obviously holde kontakt.. Noe jeg ikke helt vet om jeg vil.. Lenke til kommentar
Pmip Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Skulle tro det var jeg som har skrevet posten . Er i samme knipe selv, så og si. Skulle gjerne gitt deg no visdomsord, men, det er ikke så lett. ^^ Men vil tro hun synes du var attraktiv, og ikke ville noe annet enn å rote o.l. Det er ihvertfall slik min situasjon ser ut. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er nok du som har æsset på leggen. Dessverre ser det ut til at det er for seint å gjøre noe med. Hvis du absolutt ikke vil ha noe med hun å gjøre får du bare si det. Hvis hun fortsetter å kontakte deg får du bare ignorere henne. Og neste gang du treffer en jente vise litt mer initiativ. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har prøvd å hinte litt da, men hun skjønner jo faen ikke xp. Får vel bare si klart ifra da.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Eller egentlig så vil jeg bare ditche henne, jeg vil egentlig ikke miste henne som venn, derfor det er så vanskelig :S Hvis vi ender opp med å bli venner taper jeg jo på alle punkter :S Lenke til kommentar
Pmip Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Du må si klart i fra at du ikke vil ha noe mer med hu å gjøre. Det krever litt balls, for du vil jo ha henne. Neste gang hun tar kontakt sier du ''La vær å kontakt meg.'' . Enkelt og greit, hvis hun svarer bare ignorerer du henne. Det funker ihvertfall for meg Btw, jeg vet akkuratt åssen du føler det. Det er jeg veldig sikker på. Endret 25. desember 2008 av Pmip Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hun var interessert i både deg og han andre. Du klarte ikke få ut fingern og ta initiativ, han andre gjorde det og fikk jenta. Move on og ta initiativ neste gang du har lyst på noe. Man kan ikke gå rundt og satse på at alt faller i fanget på deg. Dette gjelder generelt sett, men spesielt i forhold til jenter. Det er forventet at du, som mann, skal ta initiativ og kontroll over situasjonen. Hva enn du gjør, ikke sats på noe halvveise greier. EDIT: "Good things come to those who take them Nothing's left for those who are waiting" - Darkwater - Tallest Tree (fra Calling the Earth to Witness) Forferdelig sant. Forøvrig et allright prog album for de som er interessert i denslags Endret 25. desember 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje hun fikk dårlig inntrykk av at du bare turte å vise interesse når du hadde drukket? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 jaja vet at løpet er kjørt nå uansett, men føler meg litt svikta på en måte, ettersom hun mest sannsynelig viste at jeg likte henne. Du er med ei jente masse og hun veit du liker henne også blir hun sammen med en annen og later som ingenting wtf :S Men som sagt tar jeg det ikke så tungt, sa det rett ut til henne at jeg ikke ville ha noe mer med henne å gjøre Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det som er positivt å lese er at du ikke gidder å ha noe med henne å gjøre. Det er bra Men kan vi menn håpe at et eneste kvinnemenneske lærer noe som helst her? Det nytter ikke å spille spill og forvente at fyren skal ofre livet for å bli sammen med deg. Enten vil en ha et forhold, eller så vil en ikke! For meg fremstår hun som en no good bitch. Om hun maser en eneste gang til på forklaring så får du legge det frem slik som ting faktisk er. Fortell henne at med den arrogante rasshøl oppførselen der hun ikke klarer å si hva hun faktisk vil så bør hun ikke forvente å få hverken venner eller kjærester som er verdt å samle på. Problemet er nok at hun er for sosialt og følelsesmessig handikappet til å forstå hva du sier. Uansett skal du være glad for at du ikke er sammen med denne ustabile personen go heller finne et kvinnemenneske som det går an å snakke åpent og direkte med. Hun her har bare lyst å leke med følelsene dine for å tilfredsstille sitt eget ego. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vis tydeligere at du vil noe mer, i fylla roter jo alle med alle nærmest. Du skulle på et tidligere tidspunkt handla mere aktivt for å vise henne nettopp at du er eller var intressert. Vær litt mann, vis hvem som setter standaren og dominere henne mer, ta på henne mer, eskaler - så skal jeg love deg 'kjemien' er der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jenter er dessverre ofte (alltid?) tvetydige og håpløse Om ei jente dytter deg bort så kan det være hun vil at du skal holde rundt henne (nå snakker vi ikke under sjekkestadiet). Kanskje hun ventet på at du skulle ta kontakt? Men som du sier, løpet er kjørt nå. Kanskje du har lært til neste gang.. eller kanskje du går rett i fella igjen Forklar henne at du trenger å få litt fred fra henne. Hun bør skjønne at du ikke liker denne situasjonen og vil ha fred. Dersom du fortsetter å ha kontakt med henne rett etter dette så kan det være at du ikke får muligheten til å komme deg videre på en stund. Kom deg litt unna henne og bli kjent med nye folk Til neste gang har du kanskje også lært at det ikke er bra å bare rote med en person du liker på fylla? Da teller det negativt, i jentas øyne. Du må ta litt initiativ, men også la henne ta initiativ, og vise litt interesse. Jeg kan forstå at dette kanskje ble litt vanskelig dersom du var usikker på hva du følte for henne, men det kan jo være at det var like greit? Lykke til neste gang ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kanskje stygt å si det men siden jeg er anonym uansett så gir jeg f, men jeg var aldri ute etter noe forhold, hun var som sagt litt sånn ustabil sånn mtp hun plutselig ble sammen med han fyren selv om hun hadde snakket masse dritt om han til meg(var andre ting også, men gidder ikke gå inn på det her). Jeg ville egentlig bare få meg litt fitte i fylla, derfor jeg prøvde meg litt da, og kan ikke si hun strittet imot akkurat heller. Nå som hun er i forhold har jo ikke jeg noe å hente, så gidder derfor heller ikke ha noe mer med henne å gjøre. Hun sitter med oppfatninga om at jeg likte henne og ble sur fordi hun ble sammen med han andre, men kan ikke akkurat si jeg er det.. Blir mest sur fordi hun innbiller seg at jeg var forelsket i henne. Jeg må nesten le, litt uskyldig roting i fylla betyr ingenting fra min side ihvertfall, når jeg har vært med henne har jeg latt henne danse og flørte med andre gutter uten at jeg har brydd meg, samtidig har jeg rotet med jenter mens hun har sett på så skjønner ikke hvordan hun kan innbille seg det :S Greit at jeg mister en venn, men synes ikke det er det store tapet, er ikke intressert i å henge med den vennekretsen hun har surret seg opp i nå Kall meg gjerne slem, men er ihvertfall ærlig. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Slik skal det være Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis du bare ville ha deg litt fitte, så var kanskje ikke vennskapet deres sånn veldig dypt heller? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Du motsier deg sjøl. Først sier du at du liker/likte henne, så plutselig sier du at ikke gjorde det og egentlig bare ville pule i fylla. Hva er riktig? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Flere som ble forvirret her. Men hvis du nå vet at du ikke vil ha noe med henne å gjøre, så er det vel greit da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå