Gå til innhold

Frispark kandidater - AC Milan


Rexbatov

Hvem burde ta frisparkene til AC Milan?  

57 stemmer

  1. 1. .

    • Pirlo
      25
    • Kaká
      3
    • Ronaldinho
      7
    • Beckham
      22


Anbefalte innlegg

Hvem burde ta frisparkene til AC Milan?

 

De har jo spillere som Piro, Kaká, Ronaldinho og nå Beckham som kunne vært fast frispark taker for hvilken som helst toppklubb. Så hvem syntes dere burde ta dem? Skal fikse en poll snarest mulig.

 

(Hvis noen moderatorer ser denne tråden, vær så snill å gjør det for meg. :))

 

4437c121799741.gif

 

Avstemming lagt til.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+19283741
Det er nok etter posisjon på banen. Mulig de lar Beckham ta noen frispark for det er sikkert 1000 publikum på San Siro som er kommet kun for å se han. Ellers så har Pirlo vært frisparkeksperten til Milan i mange år og han burde være den faste.

 

Ja, syns det er mest rett at Pirlo er førstemann på lista jeg også siden ferdighetene er så like.

Milan er forøvrig den klubben i Italia som drar flest tilskuere har jeg lest. Er ganske mange på sansiro i snitt pr kamp, så beckham, ronaldhinio og kaka er nok noen store trekkplaster ja.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er nok etter posisjon på banen. Mulig de lar Beckham ta noen frispark for det er sikkert 1000 publikum på San Siro som er kommet kun for å se han. Ellers så har Pirlo vært frisparkeksperten til Milan i mange år og han burde være den faste.

 

Ja, syns det er mest rett at Pirlo er førstemann på lista jeg også siden ferdighetene er så like.

Milan er forøvrig den klubben i Italia som drar flest tilskuere har jeg lest. Er ganske mange på sansiro i snitt pr kamp, så beckham, ronaldhinio og kaka er nok noen store trekkplaster ja.

 

Det har nok kanskje en del og gjøre med at San Siro (uten at jeg har sjekket om dette er sant, men jeg regner med det) er den klubben sammen med Inter som har størst stadionkapasitet, og det faktum at den ligger i en storby som Milano. Jeg vet iallefall at den er større enn Roma, Fiorentina og bitte lille Juventus sin.

Lenke til kommentar

Beckham uten tvil for meg. Han har en helt utrolig høyrefot. Pirlo er fantastisk, men Beckham er i mine øyne bedre.

 

Men nå er det vell sånn at hvem som tar det blir avgjort av flere faktorer. Avstand til mål, vinkel, magefølelse, hvor sliten du er, konsentrasjon osv.

 

Aurelio sier ihvertfall til Kopite at det er slike faktorer som avgjør om det er han eller Gerrard som tar frispark.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg tror det er forskjellig fra klubb til klubb der:

Juninho tar jo alltid for Lyon hver eneste gang jeg ser

Ronaldo virker som han får bestemme om han vil ta det eller ikke

 

Noen "frynsegoder" må jo verdens beste fotballspiller få ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...