Qwseyvnd Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Går det an å brenne et DVD på et vanlig CD-brenner ved triks, jeg snakket med en venn i MSN, han sa har prøvd og gikk fint. Tror ikke på jeg. Hvis det går an, så vil jeg gjerne vite. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Får 4.7GB inn på en CD? Glem det! Husker det var en website som påstod de hadde klart det en stund tilbake, det viste seg selvsagt å være tull. Skal du ha en DVD over på CD må du bruke flere CD plater, enkelt og greit. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er det mulig å brenne ein liten DVD-film/.vob-fil på ein CD og få ein stand- alone DVD-spelar til å spele den? (Mindre enn 700Mb) Har prøvd ein MPEG1 film med høg oppløysing som VCD, men det fungerte ikkje. Bent Lenke til kommentar
speedy1357 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det går ann å lage en liten dvd på en cd Dette kalles gjerne miniDVD cd'en har plass til ca 15 minutter med film på dvd format. mpeg filen må gjøres om til vob format fro at det skal virke Det må også gjøres litt mer. Er ikke ekspert på område så jeg kaster ballen videre til "ekspertene" om fremgangsmåte for hvordan det gjøres. Regner med at man trenger et video(DVD) redigeringsverktøy for å gjøre dette. Ikke alle dvd spillere kan spille av miniDVD... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Går det an å brenne et DVD på et vanlig CD-brenner ved triks, jeg snakket med en venn i MSN, han sa har prøvd og gikk fint. Tror ikke på jeg. he he.. særlig det. kommer i samme kategori som programmene som gjorde 486'en din om til en pentium-prosessor, og som gjorde cd-rom'en din om til en cd-brenner. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Man kan jo konvertere en dvd film til vcd, da får man plass på 2 cder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå