AleksHH Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 min SE xperia prøver hele tiden å koble seg på 3g nette for å laste ned noe men får ikke koblet seg på nette hva er det den prøver å laste ned hvordan kan jeg få skrudd av 3g Lenke til kommentar
osmano Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 min SE xperia prøver hele tiden å koble seg på 3g nette for å laste ned noe men får ikke koblet seg på nette hva er det den prøver å laste ned hvordan kan jeg få skrudd av 3g Vanskelig å si hva den prøver å laste ned men du skrur av 3g ved å gå til settings>telefon>band (nede på skjermen) velg gsm. Men telefonen vil nok prøve å laste ned ting likevel. Det kan være været som prøver å oppdatere seg. Det er også mulig å slå av. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 min SE xperia prøver hele tiden å koble seg på 3g nette for å laste ned noe men får ikke koblet seg på nette hva er det den prøver å laste ned hvordan kan jeg få skrudd av 3g Vanskelig å si hva den prøver å laste ned men du skrur av 3g ved å gå til settings>telefon>band (nede på skjermen) velg gsm. Men telefonen vil nok prøve å laste ned ting likevel. Det kan være været som prøver å oppdatere seg. Det er også mulig å slå av. se der ja, da var 3g skrudd av hvordan slår jeg av været da kunne vært kjekt hvis jeg fikk til at jeg oppdaterer manuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå