Commanders Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hey, jeg har akkurat annskaffet meg freelancer nå, jeg synes det er et konge spill, men jeg har problemer med lyden. Når jeg spiller så kommer det enten ingen lyd eller lyden fra personer blir bare spillt i noen få sek før den kuttes. Hva skal jeg gjøre? Har vært på microsoft internett side og sett der men det virket ikke. Noen som har/hatt det samme problemet og fått løst det? vær så snill og hjelp meg! Commanders Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har det samme broblemet, du må avinstalere Nimo Codec pack det tuller opp alt. Hvis du har den da. Når jeg avinstalerte den kom det ingen lyd til . Og du kunne skrivet dette et annet sted på forumet. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har samme problem, sitter også fast på mission 3, de teite folka angriper meg ikke... Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vel jeg fant min egen problem løsning til dette problemet. avinstaller Nimo Codec som Godrick sa, men isteden for Nimo Codec installer noe som heter K-Lite Codec Pack. Funka for meg vært fall. Søk på google etter pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå