Mr Womack Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei og god jul alle sammen jeg har kjøpt en bærbar pc i gave til lillesøsteren min.. men har et lite problem... som jeg ikke skjønner helt.. det er snakk om Internett.. Jeg har nå lagt til hennes pc i nettverket mitt via denne pcen her (administrasjons PC) for nettverket. det er via en USB penn. men selv om det står på hennes pc at pcen er lagt til i nettverket mitt og samme på denne pcen så funker ikke Internett på hennes pc.. den finner ingen nettverk og har en sånn ikon på startlinjen som kalles ThinkVantage Access Connections der står pcen hennes tilkoblet på 100 % og en ring rundt som blinker.. men jeg skjønner ikke.. hvorfor funker ikke nettet.. har trådløst nettverkskort som er forhåndsinstallert. vet kanskje hvorfor pcen ikke finner noen nettverk, det er fordi nettverksgjenkjenning står slått av. (Jeg prøver å slå den på men selv om jeg har den på slår den seg av med engang)? hmm.. merkelig.. håper noen kan hjelpe å få det til å fungere Endret 25. desember 2008 av Mr Womack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå