Gå til innhold

Kategorifavorittar - skjer det noko?

Anbefalte innlegg

Eg og andre forumbrukarar har over lang tid sakna ein funksjon for å favorisere kategoriar. Det er pr. i dag kun implementert ein funksjon for favorisering av trådar, ikkje heile forumdelar. Det har etter kvart vorte eit hav av forskjellige underfora her på forumet, og savnet av ein slik funksjon er stort. Å kunne få opp ei liste der ein har alle underfora lista opp i den rekkjefølgja ein ønskjer, trur eg mange kunne hatt stor nytte av.

Ein slik funksjon kunne fungert på same måte som "favoritter" fungerar i dag, men med støtte for underfora og heile fora i tillegg til enkelttrådar.

Så, skjer det noko nytt på denne fronten?

(Ps. om denne funksjonen har vorte installert no i seinare tid, og gått meg hus forbi, beklagar eg.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ble foreslått for 2 år siden. Ueland laget en modul, men denne ble ikke bygget videre på og den er nå forsvunnet. Ueland sa den gangen at han ville jobbe mer med det og i neste øyeblikk ble diskusjonen stengt uten at det har skjedd noe mer i etterkant. Kanskje blir dette mer aktuelt når Diskusjon.no blir oppgradert til IPB 3 en gang i fremtiden.

Vi får se hva Ueland sier til dette ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Takk for svar.

Ser du fann igjen den tråden eg leita etter. (Eg er ikkje alltid like god venn med søkemotoren her på forumet.)

Akkurat kven som fekk ansvaret for å mekke ein modul på den tida vil eg ikkje hengje meg opp i, men eg trur det er på tide å byrje (enda ein gong) å tenkje på å få banka gjennom dette.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...