Gå til innhold

32" LCD Full-HD, hva er best iht pris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ha meg tv, og vil ha Full-HD.. Tror ikke pengene rekker lengre enn til 32", så derfor vil jeg ha tips og hva som er best i prisklassen 5-7k.

Har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34817...nks#ProductTabs

Er det noe å muligens satse på? :)

hva skal du med full HD til en 32 tommer?

om det er 720p og 1024p så ser du ikke forskjell på en 32 tommmer. Så det er bare bortkasta penger!

du må over 40" for å ha en liten mulighet for å se forskjell... :)

Lenke til kommentar
Skal ha meg tv, og vil ha Full-HD.. Tror ikke pengene rekker lengre enn til 32", så derfor vil jeg ha tips og hva som er best i prisklassen 5-7k.

Har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34817...nks#ProductTabs

Er det noe å muligens satse på? :)

hva skal du med full HD til en 32 tommer?

om det er 720p og 1024p så ser du ikke forskjell på en 32 tommmer. Så det er bare bortkasta penger!

du må over 40" for å ha en liten mulighet for å se forskjell... :)

Synnes full HD på min 32" er helt knall jeg, kansje han skal bruke den til litt pc bruk??

Ved bruk av pc på skjermen, kan ikke min gamle 32" HD-ready sammenlingnes med min nye 32" samsung FUll-HD

Men kan hende det er mye annet som spiller inn også her

Edit:

Samsung LE-32A656 32" LCD-Tv Full-HD

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar
Det finnes sjølvsagt dei som har nytte av Full HD, men så lenge trådstarter ikkje lister opp sine bruksområder og behov blir det vanskeleg å tippe seg til det.

Det er jeg helt enig i....

"

"

"

Dette er en enkel mal du som skal kjøpe ny flat-tv bør følge før du lager tråden din. Rett og slett fordi man enkelt og greit skal kunne finne en tv som passer best for DEG og DITT bruk istedenfor generelle råd.

Ang emnefelt: Emnefeltet ditt bør inneholde minimum størrelse og prisklasse samt bruksområde!

Når det gjelder selve tråden din bør den inneholde informasjon om følgende:

Størrelse:

26" og nedover, 32, 37, 42, 47, 50 og større? Hvor langt unna tven sitter du?

Prisklasse:

Under 5000,-, 5-10 000,- osv?

Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?

LCD/Plasma? FullHD? 3x HDMI? Skriv her dine minimumskrav!

Hva slags kildesignal har du?

Har du bordantenne, kabel-tv, parabol eller digital kabeltv?

Hva annet enn tv skal du bruke den til?

Har du spillemaskiner, dvdspiller og annet?

Skal du koble til pc?

Ikke alle tv-skjermer støtter pc-tilkobling særlig bra, så skal du bruke den til pc-bruk er det vitalt at du skriver litt om hva slags pc-bruk du ønsker deg?

"

"

"

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

Da jeg skulle kjøpe ny tv så spurte jeg også om Full HD på tver under 40". Som vanlig så reagerte alle med at det bare er tull og tøys med Full HD på tver under så og så mange tommer. Jeg dreit i det og kjøpte en 32" Full HD fra Sony. Er fornøyd med valget! Når noen spør om Full HD når de skal kjøpe ny tv så ender vanligvis tråden opp med at alle diskuterer hvorfor det ikke er vits med Full HD på små tver istedenfor å hjelpe trådstarter.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på euronics og jeg ser ikke forskjell på full hd eller hd klar 32". man kan se noe forskjell på blueray en minimalt. ikke verdt å betale mye ekstra for det.

selv skal jeg ha hdklar tv pga de takler dårlig signal MYE bedre da FULLHD krever veldig godt signal.

acido: selger den tven på jobb (eller lik) veldig pent bilde. kunne vært litt bedre farger på den da. men pent:)

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

jeg fant dette her: http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=3699...&sku=350117

Er det noe å gå etter? Sammenlignet litt, jeg er selvfølgelig mest keen på 37'' tecoen, men er den noe tess? Og 32'' tommer tecoen, er vel det samme som 37'', bortsett fra størrelsen?

Budsjettet mitt stopper ved 4000 norske kronasjer, er jo student, så noe særlig mer enn det har jeg ikke råd til.

Lenke til kommentar

jeg har selv spurt etter tv. vurderer LG 32lg6000 og begynt å vurdere dene philipsen selv.

Der jeg jobber var philipsen utrolig skarp men manglet på en måte fargene. styrken på fargene manglet. virker litt blass.

Philips har tross alt hengt litt etter men kommet seg. skal på elkjøp neste uke og sjekke lg tvens kvalitet før jeg kjøper på nett

Papirkurv: God pc du skal koble til med hdmi? du vil ikke se mye forskjel på oppløsningen på det bruket antakligvis

Jeg liker ikke samsungtverm er greit bilde men lyden er crap og de er så følsome for forstyrrelser.

Endret av chriso89
Lenke til kommentar
jeg fant dette her: http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=3699...&sku=350117

Er det noe å gå etter? Sammenlignet litt, jeg er selvfølgelig mest keen på 37'' tecoen, men er den noe tess? Og 32'' tommer tecoen, er vel det samme som 37'', bortsett fra størrelsen?

Budsjettet mitt stopper ved 4000 norske kronasjer, er jo student, så noe særlig mer enn det har jeg ikke råd til.

Litt skeptisk til sånne ukjente merker jeg, men jeg har ikke peiling på det egentlig.. Noen andre her som kan svare?

Lenke til kommentar
Da jeg skulle kjøpe ny tv så spurte jeg også om Full HD på tver under 40". Som vanlig så reagerte alle med at det bare er tull og tøys med Full HD på tver under så og så mange tommer. Jeg dreit i det og kjøpte en 32" Full HD fra Sony. Er fornøyd med valget! Når noen spør om Full HD når de skal kjøpe ny tv så ender vanligvis tråden opp med at alle diskuterer hvorfor det ikke er vits med Full HD på små tver istedenfor å hjelpe trådstarter.

Hold deg til å diskutere bærbare pc-er du Eulogy for dette har du ikke peiling på.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...