Athelas Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sliter litt med å finne display drivers til min fars TH-42PS81E. Vi bruker VGA-kabel, men jeg får ikke til å stille utsignalet til TVen, slik at jeg ikke får full HD. Har vært inne på Panasonics sider for å finne noe, men har ikke kommet over noen drivere. Er det noen som vet hvor jeg kan finne drivere eller evt. kan få justert utsignalet? Skjermkortet er nVidia. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kan du få full HD gjennom VGA? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kan du få full HD gjennom VGA? går ikken ann de;p du må skaffe deg HDMI kabel 8 ) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Alt dette er styrt av skjermkortet. Dersom ikke de riktige modes er tilgjengelig, kan du overstyre dette i kontrollpanelet. Det er strengt talt ikke sikkert at du kan ha full HD over VGA, bruk heller DVI med HDMI overgang. Sannsynligvis vil bilde kvaliteten bli bedre også. Det kan også være nødvendig å oppdatere skjermkortdriverene, og i værste tilfelle selve skjermkortet (gamle kort kan nok ikke levere 1080p). Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Skjønner. Litt av problemet er imidlertid at laptopen som brukes bare har VGAutgang, ikke DVI. Hva er det egentlig mulig å oppnå i oppløsning da? Er vi fucked? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvilken oppløsning du kan oppnå er helt avhengig av utstyret ditt og dets spesifikasjoner. Det er godt mulig dere kan få til 1080p, men det kan også hende at det ikke går. Bare å prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå