entername Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei Tok min PS3 med heim i jula, men då eg skulle kople den til tv-en fekk eg ikkje bilde. Eg mistenker at dette er på grunn av at eg no bruker komponent utangene (eller sony sine flate rare utgang som eg og kallar den) mens eg tidlegare brukte HDMI. Finnest det nokon måte og få den til og bytte utgang på eller må eg faktisk kople den til ein tv med HDMI kabel berre for og aktivere komponent utangen? Takker på forhand for alle gode svar :-) Lenke til kommentar
Woods Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei Tok min PS3 med heim i jula, men då eg skulle kople den til tv-en fekk eg ikkje bilde. Eg mistenker at dette er på grunn av at eg no bruker komponent utangene (eller sony sine flate rare utgang som eg og kallar den) mens eg tidlegare brukte HDMI. Finnest det nokon måte og få den til og bytte utgang på eller må eg faktisk kople den til ein tv med HDMI kabel berre for og aktivere komponent utangen? Takker på forhand for alle gode svar :-) Holder du inne POWER knappen i 5-10 sek vil du høre et pip, så har video-instillingene blitt resatt til standard(composite). Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hold power knappen inne i 6 sek Lenke til kommentar
entername Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ah flotte greier. Takk for raskt svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå