Gå til innhold

Gitarer til Rock Band


Kaizer_Chef

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Rock Band til jul, og de i butikken sa at det gikk an å bruke gitarene fra GH3 til spillet. Men da jeg setter spillet i gang viser det seg at dette ikke er tilfellet. Jeg blir frustrert og går inn på nettet får å sjekke opp saken. Der står det at det er noe feil med wii-gitarene fra GH3 som gjør at de ikke kan brukes til Rock Band likevel.

 

At foreldrene mine ble feilinformert gjorde at de kjøpte et spill som jeg nå ikke har lyst på lenger fordi jeg må ut med så mye penger for å få kjøpt instrumenter. Synes ikke dere at det da er rimelig at jeg får en gitar til Rock Band som erstatning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk Rock Band til jul, og de i butikken sa at det gikk an å bruke gitarene fra GH3 til spillet. Men da jeg setter spillet i gang viser det seg at dette ikke er tilfellet. Jeg blir frustrert og går inn på nettet får å sjekke opp saken. Der står det at det er noe feil med wii-gitarene fra GH3 som gjør at de ikke kan brukes til Rock Band likevel.

 

At foreldrene mine ble feilinformert gjorde at de kjøpte et spill som jeg nå ikke har lyst på lenger fordi jeg må ut med så mye penger for å få kjøpt instrumenter. Synes ikke dere at det da er rimelig at jeg får en gitar til Rock Band som erstatning?

 

Hvis dine ble foreldre ble fortalt av de i butikken at din GH3 Wii-gitar kan brukes til Rock Band og dette ikke er tilfelle allikevel så... Spørs det vel om du får en Rock Band gitar som du ikke har betalt for fra føra, men du får vel sikkert tilbud om å bytte inn hele Rock Band eller noe. Vet ikke, det får du vel bare spørre om i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...