Gå til innhold

AMD 550mhz som restarter seg hele tida. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

psu skal da ikke ha noe å si hvis en skrur seg på automatiskt. Nei gå inn i bios der er det forskjellige knapper du valge å bruke for å starte opp. på min maskin kan jeeg til og med bestemme at pc skrur seg på kl et eller annet hver dag. sjekk dete i bios.

Lenke til kommentar
psu skal da ikke ha noe å si hvis en skrur seg på automatiskt. Nei gå inn i bios der er det forskjellige knapper du valge å bruke for å starte opp. på min maskin kan jeeg til og med bestemme at pc skrur seg på kl et eller annet hver dag. sjekk dete i bios.

jo, faktisk....ikke alle bioser støtter slike programerte av/på knapper. (sånne som gjør at du kan skru av pc`n ved å holde denne inne i 5 sek.)

Dermed vil pc`n faktisk restarte seg selv....høres utrolig, men jeg har en slik en selv, og har opplevd det. :lol:

Skal jeg restarte pc`n uten å trykke på av/på bryteren eller i windows må jeg hive meg på en egen "reset" knapp som kutter strømtilførselen til hele pc`n med en gang jeg trykker den inn, og som skaper kontakt med en gang jeg slipper den igjen.(Da fyrer den opp på nytt igjen :D )

Men, den timeren kan også være en årsak. Skru av alle timere i bios.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...