Gå til innhold

Ipoden holder seg ikke til rekkefølgen :(

Evas

Anbefalte innlegg

Har nylig fått Ipod touch. Har egne spillelister og en av disse er en lydbok. Jeg har lagt den pent i en mappe i riktig rekkefølge, 01, 02, 03 osv. Denne rekkefølge kommer også til syne på Ipoden etter at synkronisering med ITunes. Men når jeg går igang med å skal høre denne lydboken velger Ipoden helt tilfeldig rekkefølge. Hvordan gjør jeg så den spiller i riktig orden? Tusen takk for svar!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trykk en gang på det store bildet i midten av skjermen, under avspilling. Da skal det blant annet komme opp et symbol av to kryssende piler. Dersom symbolet er blått, trykker du på det slik at det blir hvitt.
Wauw, sååå enkelt. Hjertelig.... :D

Slik gjør du det:

In vertical mode (eg not coverflow) tap in the album art. You'll see a slider at the top of the screen - on the left are the repeat controls on the right are the shuffle control - blue is "on"

Thank you, and fortsatt god jul! :cool:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

FYI, om du merker filene i itunes, trykker "vis info", fanen "valg" så kan du sette filene som "audiobook". da får de sin egen menu på spilleren og du trenger ikke bruke spillelister

Lenke til kommentar
FYI, om du merker filene i itunes, trykker "vis info", fanen "valg" så kan du sette filene som "audiobook". da får de sin egen menu på spilleren og du trenger ikke bruke spillelister

Jøss, så kjekt da! Har flere lydbøker, så skal sørme prøve det. Takk. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...