Gå til innhold

Trådløs internett fungerer ikke etter 15 min.

E320CDI

Anbefalte innlegg

Jeg har problem med trådløset internettet mitt på bærbare pcen. Det er en D-link DWA-645 nettverkskort på pcen, og en Jensen AirLink router. Jeg får kun internett på pcen i rundt 15 min og etter det får jeg ikke ikke noe internett selv om signalene er på full styrke. Hva skal jeg gjøre får å løse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå installert denne driveren på pcen, men nå kommer jeg ikke inn på internett. Jeg får ikke signaler. Pcen jeg bruker er en HP.

Last ned ny driver til trådløsnett på PC. Chipset er Atheros 5008.

http://www.google.no/search?hl=no&clie...q=AR5008+driver

Hvis routeren sender på kanal 12 eller 13 så må du passe på at ikke trådløskortet står på USA innstillinger. Skal du gjenopprette den gamle driveren så kan du rulle den tilbake på enhetsbehandling (kontrollpanel, system, hardware)

Lenke til kommentar

Hvordan ser jeg om den står på kanal 12 eller 13? Og hvor kan jeg se om nettverkskortet har USA innstillinger?

Jeg har nå installert denne driveren på pcen, men nå kommer jeg ikke inn på internett. Jeg får ikke signaler. Pcen jeg bruker er en HP.

Last ned ny driver til trådløsnett på PC. Chipset er Atheros 5008.

http://www.google.no/search?hl=no&clie...q=AR5008+driver

Hvis routeren sender på kanal 12 eller 13 så må du passe på at ikke trådløskortet står på USA innstillinger. Skal du gjenopprette den gamle driveren så kan du rulle den tilbake på enhetsbehandling (kontrollpanel, system, hardware)

Lenke til kommentar
Hvordan ser jeg om den står på kanal 12 eller 13? Og hvor kan jeg se om nettverkskortet har USA innstillinger?

Du kan logge inn på routeren med kabel eller annen PC for å finne ut hvilken kanal den bruker.

Innstillingene for land finner du via mine nettverksteder, nettverkstilkoblinger, trådløsnettet-ditt og se på egenskaper ved å høyreklikke - tror jeg.

Hvis ikke kan du finne det via kontrollpanel, system, hardware, enhetsbehandling og trådløst nettverkskort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...