TheExcalibur Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det finnes to innganger til gamecuben. Den ene er analog og den andre er digital. Jeg trenger hjelp til å finne navnet på den digitale kabelen slik at jeg kan kjøpe den. den digitale ser ikke ut som den til ps2. Den er gamecube ekslusiv:) Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er en component kabel. Her er et bilde av en original en. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Digital er den heller ikke. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Men så vidt jeg vet så er component det beste man kan bruke med Gamecube. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Men, er det ikke noen gamecuber som har en digital utgang da, de første tror jeg? Eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Men, er det ikke noen gamecuber som har en digital utgang da, de første tror jeg? Eller husker jeg helt feil nå? I form av? DVi? HDMI? VGA? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Men, er det ikke noen gamecuber som har en digital utgang da, de første tror jeg? Eller husker jeg helt feil nå? Jo, det var vel på de første det finnes to utganger. En hvor det står analog og en hvor det står digital. Der hvor det står "digital ut" kan man koble til en component kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå